Tulsa Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Har nå snoket på nettet en god stund og blitt litt klokere på brenning av mpeg til dvd. Det er en ting som plager meg: Har filmbiter på både vcd og svcd. Spørsmålet er om disse kan brennes på DVD uten å måtte konverteres til mpeg-2 og likevel få samme meny oppsett som på vcd/svcd ved avspilling på vanlig standalone dvd-spillere? puuh.. Det ble en lang setning.. Håper poenget mitt kommer frem. Bruker nyeste Nero. Støttet på dette problemet: I menyen for å lage svcd krever en cd-plate. Nero nekter å bruke dvd-platen som jeg ønsker! Vet ikke engang om dette er mulig? Mvh Tulsa Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Forsøker for tiden å lære meg litt om dette selv og kan egentlig ikke hjelpe deg med problemet ditt, men denne siden http://www.dvdrhelp.com/ er et svært godt hjelpemiddel dersom du ikke kjenner den fra før. Lykke til! Edit: Finnes faktisk en guide ang. ditt spørsmål nesten øverst på siden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå