Richard_87 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Hei. Jeg har en 3 år gammel windows mobile telefon som har takket for seg. Det vil si den er nesten håpløs å bruke pga treghet og batteri. Det jeg skal kjøpe nå er en rimelig Android telefon, og tenkte å forhøre meg med dere først. Etter et par raske søk på amobil.no fant jeg både Huawei U8800 og LG P500 Optimus one som interessante. De kom begge godt ut i test, og er rimelige. Har det kommet noen telefoner som er bedre enn dette i ettertid? Da selvfølgelig i samme prisklasse og touch skjerm. Hvis begge disse er greie, hvilken ville dere anbefalt? Takk for hjelpen! EDIT: Er HUAWEI IDEOS X5 og Huawei U8800 samme telefon? Endret 26. april 2011 av Richard_87 Lenke til kommentar
labyrinten Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hei. Hvis begge disse er greie, hvilken ville dere anbefalt? Takk for hjelpen! Kjøpte 2 LG P500 til mine døtre. De bruker de hardt og er fornøyde med telefonen og batterilevetiden. Anbefaler skjermplast da skjermen er utsatt for riper. Lenke til kommentar
ingridb97 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 hører mange sier LG er dårlig, men denne telefonen har kommet godt ut i test, men siden mange av mine venner sier de er dårlig, blir jeg mere skeptisk. Jeg står for akkurat de samme telefonene som du ønsker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå