DanieI Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hei, jeg hadde nettopp sex med dama og så selvfølgelig med mitt hell, så sprakk kondomen. Hva nå? 1 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Hvor kjøper man det? Hva koster det? Får man tak i det viss man er under den seksuelle lavalderen? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Man får det vel på apotek, regner med at du kan kjøpe det selv om du er under den seksuelle lavalderen, ja Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Så dum som du er, så gjør du verden en tjeneste med å ikke reprodusere! Kjøp angrepille asap 3 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Skal det, vet noen va det koster sånn ca? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ca 160kr. Norlevo. Viktigst av alt, lær deg å tre på kondomet ordentlig. Ellers kommer dette til å skje igjen og igjen... Finnes massevis av (mer eller mindre ok) videoer på youtube. Dra gjerne kondomet litt ut (et hakk eller to) før du klemmer ut lufta. Det skal ikke være noe luft i selve hetta. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Tror den koster rundt 150 kroner. Må vel tas innen 72 timer etter samleie? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Vet ikke hvor lenge apoteket har åpent men kan ikke dra dit før kl17 :/ Lenke til kommentar
Populært innlegg Prusk Skrevet 26. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. april 2011 Hei Pappa! Fortell historien om det stengte apoteket en gang til! 31 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Satser på at mamma ordner det, snakket nettopp med henne og hun er i byen, så jeg får bare håpe at det ikke ender slik som Sovehest skrev. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Slapp av - innlegget var ment humoristisk... Angrepillen er nok grei nok om du trykker den i "mottakeren" i løpet av morgendagen. I tillegg finnes det faktorer som "sikker periode", dårlige svømmere, dårlige egg osv. Jeg tror nok "historien" min har oddsene mot seg i dette tilfellet. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Da har dama fått i seg pillen bare 2 timer etter samleiet, satser på at dette ender godt Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Flink gutt, 2 timer er tilstrekkelig for at den skal funke optimalt! Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Happy ending da altså! :!: Men som sagt tidligere i tråden, lær deg å tre på kondomet riktig! Sprekker det, så skyldes det i 99% av tilfellene feil bruk. Dvs luft fremme i kondomet, satt på med feil side ut, altså man må dra det nedover i stedet for at det ruller. I tillegg skal det rulles helt ut. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hadde jeg vært du, hadde jeg knulla hu før hu tok angrepilla (uten kondom da seff) Men du tenkte vel ikke på det, når du sikkert hadde litt panikk 2 Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Så kommer neste spørsmål. istedet for å satse på kondomer som har en lei tendens til å enten sprekke eller bli glemt i skuffen når sjansen byr seg til en kjappis.. kan ikke dama di settes på p-pilla eller p-sprøyte elns ? så lenge dere er i ett fast forhold og begge er friske er jo sjansen for STD ganske så små.. Ja greit ho får litt ansvar ,men de er mye rimligere en både gummi og angrepiller.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 kan ikke dama di settes på p-pilla eller p-sprøyte elns ? så lenge dere er i ett fast forhold og begge er friske er jo sjansen for STD ganske så små.. Ja greit ho får litt ansvar ,men de er mye rimligere en både gummi og angrepiller.. Til info så er p-pillen og p-sprøyta veldig forskjellig. P-sprøyten eliminerer mensen din, og det tar lenger tid til å få barn når du har sluttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg