skierpk Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hei! Prøver å få mulighet til å se fullskjerm film på TV`n, mens jeg jobber på PC`n ved siden av. Vet at dette går på Nvida kort, men jeg finner ikke ut hvordan dette løses på mitt Hercules Radeon 8500 kort. Noen som har fått dette til? Hva må jeg gjøre får å få det til? Bytte grafikkort er nok ikke aktuelt. På forhånd takk Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Har samme kort. Du må installere både drivere OG kontrollpanelet fra ATI sin hjemmesiden (www.ati.com). Deretter høyreklikker du på skrivebordet>propeties>settings>advanced>displays Der finner du instillingene får skjermene Lenke til kommentar
skierpk Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Får bilde på skjerm, det er ikke noe problem. Men, dette er en kloning av skjermbildet. Det jeg vil oppnå er å ha filmen gående på tven, mens jeg kan jobbe f.eks med word på pc skjermen. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hmm... Sorry, kan nok ikke hjelpe deg der Men er ute etter samme svaret Lenke til kommentar
Lars-J Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Media Player 9 har hvertfall den funksjonaliteten som du beskriv på DVD og video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå