Hawkis Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) hei! har et problem. hver gang jeg setter ned en block eller ødelegger en block kommer den bare tilbake:/ hjelp pls! EDIT:fant uta det jeg fikk en bukkit predone server av en fyr, og den hadde essentials protect eller noe i plugins:P TAKK FOR ALLE SVAR:-) Endret 27. april 2011 av barca is the best Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Sikker på at du ikke er i spawn? Det er spawn protection Prøv og gå litt langt vekk og prøv igjen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Finnes egen tråd for server spørsmål. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1296237 Angående problemet vet jeg ikke uten noe fakta. Er du utenfor spawn protection eller står som OP? Har du installert noen plugins? Hva plugins har du installert? Er det kun du som har problemet eller er det flere? Hva version av bukkit kjøre du? Endret 27. april 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå