Gå til innhold

Apple-fremtiden i bilder og video

Anbefalte innlegg

Ser iOS 5 ut som illustrert i artikkelen, så er det "NO GO" fra min side. Kommer aldri til å ta i en telefon som ser ut som om den kommer rett fra Månemannens glorete "Android homescreen / lockscreen" tråden... Spiller ingen rolle om systemet er super stabilt!

Helt enig her. Jeg bruker selv Android og er enig i at det er mye som ser helt for jævlig ut i den tråden du nevner. Er noe som også ser meget nydelig ut der.

Apple er stokk dumme som tror at folk liker å se den samme kjedelige hjemmeskjermen år etter år.

Folk vil ha forandringer etterhvert.

Er det samme med MMO spill også. Om spillutviklerne ikke videreutvikler spillet og gir det ny UI osv, så vil spillene dø ut. Simpelt fordi spillerne går møkk lei av det samme hele tiden.

Notifikasjonssystemet må også fikses på!

Det er allerede planlagt. Apple har hyret tidligere arbeidere fra WebOS med særlig vekt på nettopp dette. Angående levende tillegg er dette også noe som ryktes å komme på plass. Og noe iOS trenger. Mange har spådd at iOS 5 blir en total overhaling av iOS.

Mange fjols der ute.

Nei, det er mange som er opptatt av at ting bare fungerer.

Til det første, så håper jeg jaggu meg at Apple får fingeren ut og gjør STORE forandringer i hele OS'et. Og dette inkluderer UI'et.

Så til det siste. Joda, folk tenker at dem vil ha ting som fungerer. Men en rusten Lada fra 1980 funker sikkert den også, men jeg vil heller ha en Nissan Primera fra 1994 som faktisk ser mye bedre ut og som har flere egenskaper.

Men det er en ting dere burde vite da, og det er at Android også bare fungerer om dere har IQ høyere enn en ape. Selvfølgelig, for meg som liker å fikle med telefonen min (Sony Ericsson XPERIA X10i), så har jeg rootet den og installert en custom ROM. Den fungerer utmerket, men ytterst få programmer kan ha en liten tildens til å få en FC en skjelden gang.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er allerede planlagt. Apple har hyret tidligere arbeidere fra WebOS med særlig vekt på nettopp dette. Angående levende tillegg er dette også noe som ryktes å komme på plass. Og noe iOS trenger. Mange har spådd at iOS 5 blir en total overhaling av iOS.

Håper og ber om at dette skjer.

Vil virkelig ikke bytte over til et annet mobilOS.

Endret av laserlars
Lenke til kommentar

Notifikasjonssystemet må også fikses på!

Mange fjols der ute.

Nei, det er mange som er opptatt av at ting bare fungerer.

Det du skrev nå samkjører perfekt med resten av posten hans som du klipte bort. :]

Og hva mener du med at Android (regner med at du mener Android, siden alle Apple-gutter ikke liker det iom at det tross alt faktisk knuser iOS) ikke fungerer? Få noen fakta her, ikke bare ord!

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

iPhone 4S/5:

Ikke nytt beskjedsystem?

Akkuratt den samme homescreenen!?

Fortsatt ikke smartdail?

Kun 0,2" større TFT-skjerm?

Ingen form for widgets enda?

Nesten identisk om iPhone 4?

Til å le av?

Applefolka får vel håpe dette er en fake prototype:) Og det kan heller ikke være IOS5? Heller enn oppdatering av dagens versjon.

Samsung Galaxy S II looking pretty good now, huh?

• Liker 1
Lenke til kommentar

iPhone 4S/5:

Ikke nytt beskjedsystem?

Akkuratt den samme homescreenen!?

Fortsatt ikke smartdail?

Kun 0,2" større TFT-skjerm?

Ingen form for widgets enda?

Nesten identisk om iPhone 4?

Til å le av?

Applefolka får vel håpe dette er en fake prototype:) Og det kan heller ikke være IOS5? Heller enn oppdatering av dagens versjon.

Samsung Galaxy S II looking pretty good now, huh?

Vil ikke ta dette ryktet så veldig seriøst. Tipper det er den "nylanserte" hvite iPhone4 som er vist, med noe custom software. Venter på den offiselle lanseringen før jeg tror på noe som helst.

Men du har rett i at Apple må overhale iOS5 ganske voldsomt skal de henge med.

"Samsung Galaxy S II looking pretty good now, huh?" - ja, designet er jo nesten spot on som den svarte iPhone4 så :p

Endret av laserlars
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan bare ikke være neste generasjon iPhone. Det er for meg helt ufattelig. Det er kanskje mer realitet i din teori ja.

Designet på S II er jo helt rått med unntak av plastikk. Stor nydelig skjerm med god utnyttingsgrad av frontarealet. Flerfunksjonelle knapper og kun 8,49mm tykk. Apple har noe å ta igjen her ja. Ellers må de jammen meg jobbe med IOS. Steinalder.

Endret av KjellGu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sikkert en testutgave av en variant for Iphone4, fordi jeg kan ikke skjønne hvorfor

1) Simkortet plutslig nå er på siden

2) Hvorfor de har gått vekk fra microsim igjen.

Så vidt jeg kan se så er det en helt vanlig, hvit iPhone 4 som vises i videoen. iPhone 4 har jo plassen for SIM-kort midt på høyre sidekant, og størrelsen ser ut til å passe med micro-SIM, som er 12x15 mm.

Lenke til kommentar

Hurtig HTC, saksøk Apple, de har stjålet flerskjermoverblikket deres!

I hvilken release av iOS da?

Det er vel om dette er er inkludert i iOS 5:

Spol til 1:53

Forøvrig håper jeg ikke det vil bli søksmål. La utviklingen gå foran på alle mobiler, og ikke lag en million begrensninger for hverandre. Selvfølgelig hadde dette aldri skjedd. Jeg vet heller ikke om det hadde vært tilstrekkelig god nok grunn til å saksøkt Apple for dette, men de kan ikke syte på at andre produsenter kopierer fra Apple, når de ser ut til å gjøre det samme selv om dette skulle stemme.

Endret av KjellGu
Lenke til kommentar

Hehe, for INGEN kopierer Apple.

Til og med TV2 på "neste program"-skjermen har en Apple-style coverflow på det :whistle:

Tror uansett ikke at dette er iOS5.

Ryktene tilsier at det skal være en stor overhaling av iOS - og jeg ser ikke noe merkbar forskjell på OS'et + at jeg ser en hvit iPhone 4.

Og som noen nevnte tidligere i tråden.. Angry birds er installert på telefonen ^^

Endret av laserlars
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...