Evas Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Har en del engelsktalende foredrag i MP3-format, som jeg gjerne ville have omgjort til tekst. Noen som vet om et program som kan fixe dette for meg, så jeg slipper å gjøre dette manuelt? Altså et eller annet slags talegjenkennelsesprogram...? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Korrekt talegjenkjenning er en meget komplisert og vanskelig oppgave og software som gjør dette er priset deretter. http://www.nuance.com/for-individuals/by-product/dragon-for-pc/premium-version/index.htm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Pluss at du må sannsynligvis bruke like lang tid som å skrive hele teksten på å gå gjennom og rette alle feilene et Speech-to-text program vil lage. Lenke til kommentar
Evas Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Takk dere for svar, skal sjekke dette ut. Ja, må nok regne med noe redigering etterpå ja! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 I reklamen for Goldwave står det at programmet skal kunne klare dette. Du får laste ned en prøveversjon og se om det funker Lenke til kommentar
Evas Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 I reklamen for Goldwave står det at programmet skal kunne klare dette. Du får laste ned en prøveversjon og se om det funker Tusen takk Geir, skal se på det. Kommer med tilbakemelding når jeg finner noe som funker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå