Gå til innhold

[Løst] Lufttrykk på boks, hvor lenge varer det?

Anbefalte innlegg

Hei!

Det er på tide jeg renser maskinen på den ordentlig måten, ønsker da å få skaffet meg lufttrykk på boks, eller luft på boks som det kalles.

Jeg fant en på clas Ohlson for 250 (400ml), hvor lenge ville den vare ca?

Eventuelt er det en nettbutikk dere anbefaler jeg kan kjøpe fra for å spare litt penger?

Søkte etter dust off og lufttrykk, men var litt vanskelig å finne.

Mente jeg fant et par for 50 kr, men usikker om dette var et godt merke :)

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En boks rekker til 3-4 skikkelige rens av en maskin.

Jeg reagerte på prisen på Clas Olson som har skutt i været noe avsindig. Det er strengt tatt billigere å kjøpe en kompressor hvis du har flere maskiner som må renses regelmessig.

Edit.Ser at det er mulig å få tak i lignende produkter andre steder til under 100kr boksen og da kjøper man der det er billigst. Clas Olson har priset seg helt ut med 250kr boksen som er direkte ran.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

En boks rekker til 3-4 skikkelige rens av en maskin.

Jeg reagerte på prisen på Clas Olson som har skutt i været noe avsindig. Det er strengt tatt billigere å kjøpe en kompressor hvis du har flere maskiner som må renses regelmessig.

Edit.Ser at det er mulig å få tak i lignende produkter andre steder til under 100kr boksen og da kjøper man der det er billigst. Clas Olson har priset seg helt ut med 250kr boksen som er direkte ran.

Glemte å si at jeg skal kun rense min datamaskin (står i signatur) og min fars mac stasjonær i ny og ne. Du glemte å nevne hvilke butikker, er det snakk om nett?

Min far vurderer en kompressor, men kanskje en lufttrykk på boks først :)

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...