kentroan Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Sitter på skolen dag etter dag i friminuttene uten noe å gjøre på så jeg og noen i klassen min kunne trenge noe multiplayer online spill å spille sammen. Det må passe på MAC og være gratis. Vi har spilt SCTcars og så skulle vi spille tegnespillet fra jippii.no men jippii.no var nedlagt. Har dere noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 http://guides.macrumors.com/Free_Mac_Games CTRL + F, søk etter "multiplayer" Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Takker Vil helst ha annbefalinger av spill som dere selv har spilt og kan annbaefale meg LAN spill er det jeg er ute etter. Ikke action, muligens bilspill som ikke tar opp og bruker for mye plass på MACen. Endret 26. april 2011 av kentroan Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hva med Leauge of Legends? vet ikke om det går på MAC :/ Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Skal sjekke det ut Takker for tipset Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 www.soldat.pl Det er ikke laget for mac, men har hørt at det finnes en emulator kallt WinX eller noe slikt som kan få dette til å funke på Mac. Bare så det er sagt, dette er en av de morsomste lan-spillene jeg har spillt Burde sjekkes ut. Lenke til kommentar
Lord_Azalin Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg ville installert steam og funnet neon spill der. Kanskje Minecraft (ikke på steam) er noe for deg. koster deg en liten 100lapp å kjøpe eller noe, men er gratis etter det. masse servere å spille på. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Enig med Azalin der. På steam har du mange forskjellige spel og om du skulle velge å gå over til Windows så har du framleis spela. Minecraft er og eit godt alternativ og blir spelt regelmessig (multiplayer) blant fleire i klassa mi. På den andre sida så er det ikkje sikkert at det blir enkelt å overtale folk til å betale for spel. Lenke til kommentar
confusus Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg anbefaler denne, det blir spilt i nettleseren og er så og si CS bare laget i unity motoren og trenger bare nett tilgang, and its freeeeeeeeeeee http://www.nplay.com/BeGone/ Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Takker for tippsene skal sjekke ut spillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå