Gå til innhold

[Løst] Leter etter nytt multiplayerspill - gratis, til Mac

Anbefalte innlegg

Sitter på skolen dag etter dag i friminuttene uten noe å gjøre på så jeg og noen i klassen min kunne trenge noe multiplayer online spill å spille sammen. Det må passe på MAC og være gratis. Vi har spilt SCTcars og så skulle vi spille tegnespillet fra jippii.no men jippii.no var nedlagt. Har dere noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker :) Vil helst ha annbefalinger av spill som dere selv har spilt og kan annbaefale meg :)

LAN spill er det jeg er ute etter. Ikke action, muligens bilspill som ikke tar opp og bruker for mye plass på MACen.

Endret av kentroan
Lenke til kommentar

www.soldat.pl :D Det er ikke laget for mac, men har hørt at det finnes en emulator kallt WinX eller noe slikt som kan få dette til å funke på Mac. Bare så det er sagt, dette er en av de morsomste lan-spillene jeg har spillt :D Burde sjekkes ut.

Lenke til kommentar

Enig med Azalin der. På steam har du mange forskjellige spel og om du skulle velge å gå over til Windows så har du framleis spela.

Minecraft er og eit godt alternativ og blir spelt regelmessig (multiplayer) blant fleire i klassa mi.

På den andre sida så er det ikkje sikkert at det blir enkelt å overtale folk til å betale for spel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...