Joachim_F Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ace of Spades kombinerer Minecrafts frihet med lagbasert skyting. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Den originale er alltid best! EDIT: Hvorfor har jeg alltid førstepost i trådene som Joachim_F lager. I hvertfall de jeg leser. Endret 26. april 2011 av GhostViruz141 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Dette ser jo litt latterlig ut:/ men greit vi får no se ! <3 Lenke til kommentar
Crazzyy Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Egentlig ganske morsomt spill. Desverre var det mange hackere da jeg spilte det (0.24) Vet ikke om disse har blitt renset bort nå Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Idèen her høres jo genial ut Har alltid savnet muligheten for å manipulere terrenget i skytespill. Lenke til kommentar
lagluttus Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Æsj nei, jeg holder meg til Minecraft. Jeg har fått nok av skytespill 1 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Forresten bare jeg som har gått møkkalei av Minecraft? Ganske tynt prinsipp når man først har gått lei den litt nyttesløse byggingen og "overleve uten motivasjon å overleve for". Lenke til kommentar
Anders941017 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Synes det er bra at noen prøver å ta til seg andre konsepter og forandre på grunnelementene. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Liero i førsteperson? Haha... ligner jo litt. Ikke sånn kjempemye bygging i Liero da, med unntak av mudball eller hva det nå het. Liero er et morsomt spill i alle fall. Lenke til kommentar
Deadsocks Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Forresten bare jeg som har gått møkkalei av Minecraft? Ganske tynt prinsipp når man først har gått lei den litt nyttesløse byggingen og "overleve uten motivasjon å overleve for". Jeg er i hvertfall ikke lei for øyeblikket, men det har vært ganger jeg har vært litt lei... Har oppdaget at så lenge man har fantasi, og en ide til å bygge noe, er minecraft sinnsykt gøy Særlig når man spiller på multiplayer-server med kompiser Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Noen som kommer inn på serverne? Når jeg prøver å gå inn på en server så kommer det opp "Server Timeout: Version mismatch or map transfer fail" Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Forresten bare jeg som har gått møkkalei av Minecraft? Ganske tynt prinsipp når man først har gått lei den litt nyttesløse byggingen og "overleve uten motivasjon å overleve for". Jeg er i hvertfall ikke lei for øyeblikket, men det har vært ganger jeg har vært litt lei... Har oppdaget at så lenge man har fantasi, og en ide til å bygge noe, er minecraft sinnsykt gøy Særlig når man spiller på multiplayer-server med kompiser Først: Dette er ikke ment som kritikk av noen av dere. Så: Minecraft er en sandkasse. Motivasjonen kommer innenfra. De som liker å utfolde seg uten grenser finner lykken i en sandkasse. De andre vandrer fra lekestativ til lekestativ. Begge deler er helt ok i min bok. (Faktisk er jeg begge typene i en og samme person. :o) ) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 "Minecraft har simpel grafikk så da kan vi også ha det!!" Råkult konsept som blir ødelagt av at spillet ser ut som spy og møkk. 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Forresten bare jeg som har gått møkkalei av Minecraft? Ganske tynt prinsipp når man først har gått lei den litt nyttesløse byggingen og "overleve uten motivasjon å overleve for". Det er vel bare du som spiller Single player? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 enig med pokey, lag noen skikkelige teksturer asap... Lenke til kommentar
NikkoP Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 håper minecraft får skyte våpen... krutt og kuler liksom Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 håper minecraft får skyte våpen... krutt og kuler liksom http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?t=92206 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 håper minecraft får skyte våpen... krutt og kuler liksom finnes da mods til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå