Radar35 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hei, Kona's Iphone 4 har problem med sensoren som skrur av skjermen når man prater i telefonen. Nesten hver gang hun skal snakke med telefonen mot øret, så legger hun på eller samtalen blir parkert. Har hørt at dette er et problem på Iphone 4, men hva kan gjøres? Må man sende telefonen inn til reprasjon? Noen som har eller hatt samme problem, og hvordan ble dette løst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Sånn er det dessverre med kapasitiv touch skjerm, enn trenger ikke å være så mye mer enn nær skjermen for at den skal respondere, det er mao ikke noe galt med telefonen, som gjør at den kan fikses. Mitt tips: Ikke hold telefonen helt inntil øret. Lenke til kommentar
jic Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Skrur skjermen seg av når hun tar den foran øre eller blir skjermen slått på. Nærhetsensor skal slå av skjermen slik at du ikke kommer bort i tastene når du har tlf inntiløre. Det var feil med enkelte iphone4 med gammelt software, jeg oppgraderte på mitt og problemet ble fikset. Lenke til kommentar
Radar35 Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Det hadde vært fint hvis det kan fikses med en oppdatering av FW. Det er ikke gjort noen gang før, og denne Iphone'en har første versjon som kom ut. Skal teste dette i kveld. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Dette problemet er svært utbredt på iPhone 4. Jeg har nesten ikke en eneste bekjent som ikke sliter med akkuratt dette. Veldig irriterende å være i samtaler med slike som detter ut hele forbanna tiden. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Sliter noen ganger med problemet selv. Nå kommer jo den hvite iphone 4 versjonen til Norge. Og den har ny og forbedret: Proximity sensor. Som er den sensoren som reagerer, så skjermen slår seg av. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg har aldri opplevd dette med min iPhone 4, hatt den siden august, og da mener jeg aldri. Som det tipses om her; ikke hold den så tett inntil øret, gjerne hold den ett par cm fra kinnet. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) IT-Henrik : Snakk om å ikke ha peiling, huh? Har ingenting med skjermtype å gjøre da alle touchmobiler har nærhetssensor. Har avogtil samme problem med min desire hd, men tror det er pga. Telefonen er såpasss bred pga. Skjermstørrelsen, så jeg holder den slik at øret ikke dekker proximity sensoren. Endret 26. april 2011 av M@R7!N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå