Gå til innhold

HTC Desire HD eller Sony Ericsson Arc?!

Hvilken tlf skal jeg kjøpe?  

9 stemmer

1. 1. HTC? Sony Ericsson?

• HTC Desire HD
      0
    • Sony Ericsson Arc
      9

Anbefalte innlegg

Hei! Eg skal kjøpe ny mobiltelefon, mest sannsynlig i løpet av et par uker, men eg klarer ikkje å bestemme meg for hvilken! Har lenge siklet på HTC Desire HD og tenkte meg at det var den eg skulle ha, MEN så kom Sony Ericsson Arc. Har ikkje vært i butikken for å se på noen av de enda, men tenker at eg skal ta en tur snart.

Det eg egentlig trenger hjelp til er å finne ut hvilken eg skal kjøpe! Kom også gjerne med en begrunnelse, eller forslag til andre telefoner. Skal ikkje ha iPhone, aller helst Android. Den MÅ ha HD-kamera, og gjerne en stor og god skjerm, multitouch er et MUST! :D Forslag, da, anyone?

- Jon Ole

Endret av Jonis1894
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd Arc, men andre fra SE, og gitt opp.

HTC Sence er etter min mening den mest brukervennlige innpakkningen av Android.

Kameraene er vel alle etterhvert brukbare, resten av spesifikasjonene er vel stort sett ganske like på det meste av Android, bare litt forskjell på ytelse, skjermstørrelse etc, så jeg vil anbefale deg å fokusere på batterilevetid og brukervennlighet. Det er altid der skoen trykker.

Om telefonen irriterer deg fordi noe er knotete og vanskelig, hjelper det lite med 0,2" større skjerm, en anelse bedre kamera, eller litt kjappere cpu. flatt batteri er uten tvil knot...

Lenke til kommentar

Av disse to ville jeg nok gått for Arc. Dette pga bedre kamera, skjerm og batterilevetid. I tillegg har SE åpnet bootloaderen til Arc for de som vil roote og innstallere custom ROMs, noe som er viktig for meg.

Har du litt tålmodighet(noen uker), ville jeg heller gått for Samsung Galaxy 2. Dual Core prosessor, markedets beste skjerm, markedets tynneste telefon mm. gjør at jeg nok selv kommer til å kjøpe den :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om du ikke har kjøpt noe vil jeg anbefale en nærmere titt på Incredible S.

Vraket med Desire Z her om dagen, og måtte ha ny tlf fort.

Tok det første og beste, uten noen grundig research, og da ble det Incredible.

Har lest tester etterpå som sier at tja - den har ikke størst skjerm, best skjerm, raskest CPC, best kamera, etc men den er bra.

Men - min mening - den er bra nok på alt, og virker som ett bunnsolid produkt.

Du finner sikkert noen andre som er bedre på en del punkter, men helheten i brukeropplevelsen er virkelig i toppklasse her.

Stikk i en butikk som har den inne og prøv!

Den litt sære fasongen på baksiden gjør at telefonene føles veldig slank.

Skjermen er stor, uten å bli for stor. Den er bra nok til at du ikke tenker på at det kanskje finnes noen som er bedre.

Kamera - tja, helt ok mobilkamera.

Ytelse - lugger ikke, fungerer fint.

Brukervennlighet - helt i toppklasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...