Gå til innhold

Gammel brus

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg var en tur innom bensinstasjonen i går kveld og kjøpte med meg to halv annen litere med pepsi max. Jeg synes det var noe merkelig da jeg hadde tatt den første supen, men jeg forsatte og smaken var fremdeles ganske merkelig. Den smakte egentlig helt forferdelig. Jeg måtte sjekke flere ganger om jeg hadde kjøpt vanlig pepsi, men det viste seg at det var pepsi max. Da den første flasken var drukket opp så jeg datoen på flasken. Datoen viste at den gikk ut mars 2011. Mitt spørsmål til dere er som følgende: Er det farlig å drikke gammel brus? Eventuelt hvilke konsekvenser kan oppstå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg vel fått svar på hva jeg lurte på.

Jeg kommer hvertfall til å unngå brus som er gammel i framtiden. Forferdelig dårlig smak.

Jeg drakk en gang Cola som var over 1 år over dato, eneste som var galt var mangel på kullsyre.

Lenke til kommentar

Da har jeg vel fått svar på hva jeg lurte på.

Jeg kommer hvertfall til å unngå brus som er gammel i framtiden. Forferdelig dårlig smak.

Jeg drakk en gang Cola som var over 1 år over dato, eneste som var galt var mangel på kullsyre.

Det var vel det jeg følte også. Den smakte som vanlig Pepsi. Død. Ingen kullsyre. Jeg drikker pepsi max hovedsaklig pågrunn av all den deilige kullsyren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...