Gå til innhold

BoSmart, andre som er misfornøyd?

5 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med BoSmart?

• Veldig fornøyd
      0
    • Fornøyd
      0
    • Nøytral
      1
    • Misfornøyd
      0
    • Veldig misfornøyd
      4

Anbefalte innlegg

Bor i ett kompleks som får internett/tv av BoSmart, inkludert i husleia.

TV-biten vil jeg si er ett kapittel for seg selv, man får utlevert en Acer-PC med spesiell programvare.

Man får ikke skrudd den på med fjernkontroll, den er treg, lyd og bilde hakker til stadighet.

Enda værre er dekoder nummer to, som kun har SCART utgang, altså en Amino A129!

Internettet er forsåvidt OK, har 1/1mbit inkludert i husleia, men får i realiteten mye mer.

Men prisene på oppgradering av linjer er helt sykt, en 12/12mbit koster så lite som 699,- per måned!

Er det andre her som har BoSmart, og er misfornøyd?

Vet at komplekset hvor jeg bor er i ferd med å rive seg løs fra kontrakten, da de overhodet ikke leverer brukendes tjenester.

- Mortis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bor i ett kompleks bygget av Selvaag?

De har vistnok for lenge siden gitt BoSmart beskjed om å skjerpe seg, å forbedre tjenestene sine, men det har enda ikke skjedd noe.

Jeg vil peke ut BoSmart som det mest udugelige systemet som finnes i Norge, selv ikke TV3 eller Viasat 4 finnes i standardpakken! Har aldri sett noen som tilbyr dette utenfor standard-pakken!

HD-kanaler hadde de ikke tenkt på, ei heller vurderte de det. De ba meg få tak i en adapter til TVen, slik at jeg kunne bruke scart, er ikke tale om at jeg bruker scart på en LED-TV som koster over 10,000,-!

Opplever ca 94/75mbit på linja, så den kan jeg ikke klage på, hastighetsmessig. Men stabiliteten har vært dårlig, hadde 10 timers nedetid iløpet av en uke, den uken ITAvisen ble DDOSet.

BoSmart bruker WorkZone som nettleverandør, noe også ITAvisen også gjør.

- Mortis

Endret av Mortis
Lenke til kommentar

500kr for 12/2 er jo sinnsykt, men du har med en liten Tv-pakke da. De tar 350kr/mnd for linja.

Er ikke lett å presse på priser uansett.. "Opplever ca 94/75mbit på linja", men betaler for 12/12mbit? Det er jo iallefall kjekt! De er sløve på de symetriske linjene? Som kan kansje være til fordel for deg wheelman, om du satser på en slik linje :p

Dog høres dette veldig amatørmessig ut.

Endret av tROOP4H
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Og nå får man snart sinneanfall på BoSmart, nå har internett, TV og telefoni vært nede i Drammen siden kl 01:25, den 26 september 2011.

Makan til søppel, INGEN andre leverandører ville akseptert det. I tillegg legger de skylda over på Hafslund, til oss kunder via telefon.

BoSmart leverer tjenestene til oss beboerne, DE har ansvaret.

- Mortis

Endret av Mortis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper styret får noen fortgang etter gårsdagens hendelse nå, det viser seg at alt forsvant allerede klokken 00:25, det har dog kommet tilbake nå, klokken 00:53.

Mye feilfakturering, vi har blitt fakturert flere ganger for de som bodde i leiligheten før oss, noe som er helt uakseptabelt. Over 24 timers nedetid er også fullstendig uakseptabelt, iløpet av tiden her, siden Mars har jeg opplevd bortimot 100 timer nedetid (!!!!!), der jeg bodde tidligere, har jeg opplevd ca 3-5 timer nedetid totalt, over 30 år.

- Mortis

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...