fjarle Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Med Android på to skjermer skal Sony ta opp jakten på iPad. Les mer Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 S2 virker å kunne skille seg litt ut. Liker at den er såpass portabel pga at den kan legges sammen. Kjøper den lett om ikke prisen blir for høy. Lenke til kommentar
ryback Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Nå er det Sony det er snakk om så billig blir den vel neppe? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Sant nok. Regner med det vil koste skjorta, men sålenge det ikke vil koste buksa og jakka i tillegg.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Nå skal det ikke så mye til for å konkurrere med Apple sine priser, til tross for at iPad 2 er overraskende god på pris. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 det blir ikke mulig å swipe mellom de skjermene, noe som kan bli et problem i spill blant annet... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Apple er ikke så dårlige på pris hva nettbrett angår, de går litt motsatt vei der enn de overpriste pc'ene sine. Begynner å bli endel nettbrett nå. Innen et par år tenker jeg Android dominerer like mye som de nå gjør blant smarttelefoner. Men den største isolerte duppedingsen blir nok en av iPadene. Men jeg håper konkurransen blir såpass tøff at Apple må åpne opp og fire på kontrollen - det er vi alle tjent med (selv om det ikke er like innbringende for Apple). Det kommer nok mye spennende her fremover. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 iPad 2 har en grei startpris ja, men det at man ikke kan oppgradere minne med eget minnekort er bare for dumt i 2011. Ellers hadde jeg vurdert den. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Tror det blir stor konkuranse om sølvplassen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det hadde vært enda bedre om man kunne ha slått sammen de to skjermene til en. Men det må vel skje vha fleksibel oled e.l. Ser ikke for meg at to smale skjermer vil være det helt store. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Surfefjøler er allerede så små at to skjermer virker veldig unødvendig siden man ikke kan swipe gjennom og tekst fra f.eks bøker eller websider blir splittet i to. Å kunne brette den sammen er selvfølgelig en fordel, men det blir litt som å kjøpe en 9" notebook fordi den tar mindre plass enn en 11" notebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg