Øsse Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Har per i dag: T-bird 1,4 Ghz GlobalWin kjøleribbe (ingenting spesielt, 1,5 år gammel) PAPST 80mm 32 dB CPU måler ca. 62 grader gj.snitt målt i BIOS av et Asus A7A266 kort, (noen sier dette kan måle oppimot 10 grader for mye) Skal kanskje kjøpe meg en XP3000+ Barton. Tror dere jeg trenger en ny vifte ? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 62 grader er da ikke kritisk. Derimot 70+ selv om den skal tåle det også.. Du kan gjerne kjøpe en AERO7+. Den kjøler godt. Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Det jeg lurer på er om Barton-CPUen lager enda mer varme en T-bird'en. Har hørt at T-bird er/var en av de aller varmeste på markede. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 syns 62 grader var litt mye. min CPU (riktignok "bare" en duron, men allikavel) holder oppunder 50. I følge amd skal CPUene klare å kjøre stabilt på 80-90 grader, men hvis min CPU noen gang når sånne temperaturer ville det vært rett på komplett å kjøpe ny vifte. Det jeg ville gjort var å kjøpe den nye CPUen og se hva som skjer, gå rett inn i BIOS når du har installert og sjekk temp. hvis den ligger på 80-90 re det på tide med ny kjøler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå