coraz Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg skal flytte til Horten til høsten for å studere på Høgskolen i Vestfold, og trenger å leie en leilighet i området. Men; det er mye bedre å leie en større leilighet og dele den med noen. Derfor leter jeg etter en hybel/leilighetsamboer. (jente). Hvor kan jeg finne det? Hvis dere har forslag på sted/leilighet/utleier tar jeg gjerne i mot tips på det også. Coraz Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Du har ikke noen venner du kan spørre? Jeg fant iallefall min samboer i en gammel venninne jeg møtte på ny Lenke til kommentar
coraz Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Det var jo ikke dumt, verdt et forsøk hvertfall! Lenke til kommentar
coraz Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Noen andre som har forslag om sider/kanaler/medier jeg kan søke i for å finne en hybelsamboer? Coraz Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Masse melding på face! Kan også legge ut annonse i avis/finn =) Lenke til kommentar
Minamo Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg studerer ved HiVe nå, og det henger masse annonser rundtomkring på skolen om leiligheter, folk som ønsker samboere og lignende Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 På finn finner du også annonser om bofelleskap.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Da er vi to, har også søkt inn på HiVe til høsten. Ligger noen annonser ute på Finn.no. Dukker vel opp flere rundt Mai/Juni? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå