viddien Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Synes DnB Nor og deres Cresco card fortjener en spalteplass etter at disse har gått agressivt ut å markedsført 4% drivstoff Rabatt. men har nok innsett at dette var et vel generøst tilbud etter at prisene er økende på drivstoff. Så i min første faktura fra disse så varsler di rabattnedgang til 3%. Utrolig dårligt gjørt etter min mening. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 En bedrift som skal tjene penger som tilpasser seg prisene i markedet? Ja den var ny 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Vist du leste betingelsene så stod det helt sikkert et eller annet om at de kan endre på rabatten slik som de selv skulle ønske. Forsåvidt så er nok rabatten i kroner den samme uansett. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) here we go again... nå må jeg bytte bensinkort igjen (jeg har vært fornøyd bruker av dette kortet en stund nå). Sist var det Ikano jeg hadde og de måtte jeg krangle i 6 mnd for å få slettet kortet og konto hos dem. Hva er det beste bensinkortet etter Cresco akkurat nå forresten? Endret 26. april 2011 av Spartan Lenke til kommentar
viddien Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Tror ikke noen er noe bedre pr dags dato, så jeg blir nok værende i systemet. Men syns det er kjipe greier at di gjør noe sånnt. Spesiellt når man fortsatt kan lese på sidene deres at det er 4%. Om noen kjenner til en bedre ordning så gi lyd Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hvis du kjører 12 000 kilometer i året, og bilen din bruker 0,7 l/mil, så er forskjellen på 3 og 4 prosent rabatt drøye 109 kroner i året med en bensinpris på 13 kroner. Med andre skjønner jeg virkelig ikke at dette er noe å mase om. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 I det minste ikke å skrike kjeltring om. Lenke til kommentar
viddien Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Å markedsføre seg med feil informasjon er pr min definisjon kjeltring selv om det på langt nær vipper min økonomi av pinnen. Men det blir jo opp til hver enkel å gjøre seg opp en mening. https://www.crescocar.no/ Endret 26. april 2011 av viddien Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det morsomste for min del er administrasjonsgebyret på 45 kroner i måneden (vist jeg har forstått det korrekt?). 45 x 12 = 540, bruker du da Tee-Zee's regnestykke går du i minus O_O Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Vi snakker da ikke om feilinformasjon? Om det er mer informasjon rundt denne saken bør den komme frem. Slik den fremstår nå er det en sutrete kunde som ikke liker at rabatten blir redusert, selv om de varsler om det. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det morsomste for min del er administrasjonsgebyret på 45 kroner i måneden (vist jeg har forstått det korrekt?). 45 x 12 = 540, bruker du da Tee-Zee's regnestykke går du i minus O_O Haha. Hvis det stemmer, så er det jo bare latterlig. Du sparer i beste fall (altså fire prosent rabatt) 437 kroner med dette kortet hvis man tar de samme forutsetningene som over. Selv om det egentlig ikke overrasker meg. De skal jo tross alt tjene penger på dette, og forbrukere blir ofte blendet av ordet rabatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Sjekket min siste faktura nå, det stod ingenting der om at rabatten skulle reduseres. Når kom dette? Dersom det er tilfelle, kommer jeg bare til å bruke 365 Privat som bensinkort (3.65 % rabatt) i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det morsomste for min del er administrasjonsgebyret på 45 kroner i måneden (vist jeg har forstått det korrekt?). 45 x 12 = 540, bruker du da Tee-Zee's regnestykke går du i minus O_O Gebyr er kr 0 (forutsatt at du betaler alt ved forfall) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Sjekket min siste faktura nå, det stod ingenting der om at rabatten skulle reduseres. Når kom dette? Dersom det er tilfelle, kommer jeg bare til å bruke 365 Privat som bensinkort (3.65 % rabatt) i stedet. I dag fikk jeg faktura fra CC for april, og her står det at rabatten reduseres til 3 % fra 16. mai 2011. Da blir det 365 Privat som bensinkort etter denne datoen, og CC avsluttes. En PIN-kode mindre å huske ;-) Lenke til kommentar
viddien Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Da var mitt Cresco Car kort oppsagt, handler mer om en prinsippsak enn rabatt endringen. Men et annet irritasjonsmoment er det at fakturaen kom 2 dager etter betalingsfrist. Når jeg ringte å etterspurte faktuaren sa di at den var sendt den 18 april, men jeg mottok den 2/5. Så enten har posten rota den vekk eller så er det ren spekulasjon for å melke meg for enda mer i for sent betaling. 356 privat på vei i posten. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Da var mitt Cresco Car kort oppsagt, handler mer om en prinsippsak enn rabatt endringen. Men et annet irritasjonsmoment er det at fakturaen kom 2 dager etter betalingsfrist. Når jeg ringte å etterspurte faktuaren sa di at den var sendt den 18 april, men jeg mottok den 2/5. Så enten har posten rota den vekk eller så er det ren spekulasjon for å melke meg for enda mer i for sent betaling. 356 privat på vei i posten. 365 er vel riktigere. Når det gjelder faktura så kommer de etter første innbetaling rett inn på nettbanken. Har aldri vært noe tull med Cresco der så lenge jeg har brukt nettbank. På nettsiden står det fortsatt 4 %. Jeg prøvde å ringe for å sjekke, men det var lang kø idag. 365 er ikke et visakort og har derfor noen begrensinger. Jeg skal ihvertfall aldri igjen ha et mastercard. Endret 4. mai 2011 av Spartan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå