andy_cap Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg har akkurat kjøpt meg nytt hardware: Abit nf7-s v1 Gainward Geforce 4 ti 4200 (fikk nytt på garantien siden det andre kortet takket for seg) TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack Problemet er at pcen stopper hver gang jeg kjører tester (3dMark 2003 og pcMark 02) og spiller spill og egentlig liker den pent dårlig å yte litt i det hele tatt. Jeg satte opp et vindu og kjørte testene og da gikk alt knirkefritt. Det jeg ikke skjønner er at pcen ikke var ekstrem varm når den stoppet, rundt 45 grader på cpu og 35 i kassa. Jeg målte også varmen på skjermkortet og det lå på 48. Etter det jeg kan om pc er ikke dette noen ekstreme temperaturer. Men når jeg spiller feks GTA vc klikker det alitd etter et par min.. også når jeg skjekker varmen i biosen ligger den alt mellom 37 og 45 grader. Jeg lurer på om dere veit om det er noe anna som gjør at datan ikke jobber stabilt under "press". Eller er det varmen det kommer ann på?? Ja jeg har oppdatert bios Lenke til kommentar
Decline Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Neppe varmen på cpuen eller hovedkortet. Prøv å bytt ram, og kjør noen terror tester :wink: Lurer på det samme på: Hvordan kan jeg måle varmen på geforce 4 mx460 via software? Er det mulig? Eller må jeg bruke termometeret... Lenke til kommentar
andy_cap Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Lurer på det samme på: Hvordan kan jeg måle varmen på geforce 4 mx460 via software? Er det mulig? Eller må jeg bruke termometeret... Jeg brukte et digitalt termometer. Men de fleste asus kort har støtte for et program som heter smart doctor trur jeg. Det finker ganske greit. men dette er hvis du har asus kort. Skjekk på asus sine hjemmesider. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 ,men ikke alle asus kort har temp avlesning da, jeg har et Ti4200 kort fra dem, og ikke noe temp der nei, - Thorsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå