Gå til innhold

Mer minne i Dell

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har en Dell Inspiron 8200 med 256mb ram. Lurte på om noen vet om jeg kun kan bruke brikker i fra Dell, eller om jeg kan bruke brikker fra andre steder. (Kanskje et sted jeg vår kjøpt det billigere enn hos Dell).

Hilsen inspiron :smile: :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke sikker, dog minnebrikker er jo noe av det man ofte kan legge til selv, og da ville det være rart om du måtte bruke dell sine. det jeg uansett ville si, var at dell har en uvane med å lage masse deler som må kjøpes hos dem, snakker da om ting som strømadapter etc. kan bli irriterende.. uansett, beklager, er ikke sikker.. du kan vel kanskje låne minnebrikka av en kamerat som har laptop to sekunder og se om det funker?

Lenke til kommentar

Her er to plasser du kan sjekke for å finne minne som er kompatibelt med maskinen din.

Compo-data har en kingstone configurator.

Gå på http://www.compo-data.no/

Velg HARDWARE -> MINNE -> Trykk her for komplett liste over Minne ->Kingston minnekonfigurator. Finn minne som passer til datamaskin.

Zepto har tilsvarende

http://www.zepto.no/default.aspx?side=Rese...onfigurator.asp

Personlig har jeg bare handlet fra Zepto, og disse kan anbefales pga av meget rask leveringstid og god oppføling.

Håper dette hjelper deg litt videre ;-)

/arc

Lenke til kommentar

Ha medynk!

Jeg har en Dell Inspiron 8200. Det jeg gjorde var å putte inn en 256 MB brikke med TwinMOS PC2100 SO-DIMM fra komplett.no, og det funket som bare det. Jeg var så heldig at jeg plukket opp brikken da prisene var på bunn, så jeg gav rett over 300 for den. Det er noe annet enn Dell's 834 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...