appelsinbrus Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Er drita lei av at alle mulige urelevante søkeordforslag kommer opp når jeg skal søke etter ting mens jeg er inne på nettsider. Altså, er ikke søkeforslag for Google eller andre søkemotorer jeg er lei av, for det kommer jo opp uansett, men søkeord eller fraser jeg har skrevet inn når jeg har søkt INNE på nettsider. Har prøvd å sletta logg osv, men funker ikke. Forslag til fix? Bruker Chrome. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Som er mange ganger treigere enn Chrome? Nei takk. Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Når listen med ord du ikke ønsker kommer opp - så kan du markere ordet du vil slette fra listen og trykke "delete" knappen - regner med det funker i chrome også Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Alternativer > Avansert > Slett nettleserdata > Merk «Fjern lagrede skjemadata for autofyll» > Slett logg. Endret 27. april 2011 av Bozzeye Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Som er mange ganger treigere enn Chrome? Nei takk. kor mange ganger sa du? ein heil gang? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Han skrev mange ganger. Seigere nettleser skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå