Manlulu Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Har sett mange så har dette problemet nå. Når jeg starter spiller, så hører jeg musikk og lyd fra en intro elle noe, men skjermen er svar. Driver bare å blinker. Etter det jeg har lest, så kan det være en direct x feil. Må få komment meg inn i options, og skifra fra dx11, til dx10. Men kommer ikke så langt. Har også prøvd å inn i user.cfg for å sette fullscreen til off, men spillet starter fortsatt i fullscreen. Og jeg sitter kun med en skjerm. (En tv) Noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det er ikke PhysX som er problemet da? Husker det var mange som hadde trøbbel med det. En på steamforumet skrev: "Go to your Metro 2033 file on your HD, and in the Install folder there is the PhysX executable. Uninstall and reinstall it, and then try restarting your computer. This worked for me." Det finnes også en mappe med DirectX i spillmappen. Gå til Steam, så steamapps, så common, så metro 2033, så install. Kanskje du kan avinstallere det der? 1 Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 harru prøvd å delete/midlertidlig fjerne user.cfg fila fra install folderen? kan også prøve å gå inn i install folderen og kjøre install programmet til direct x + c++ runtime + physx. Føler at fler og flere spill i disse dager krever at jeg må installere disse på nytt hver gang jeg får et nytt spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå