*F* Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ja, helt greit, nå vet jeg ikke hva du skal bruke den til, men vanlig surfing, skype, spotify og word er den sikkert helt perfekt. Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jøss, billig CDon var på denne da! Har vært på utkikk etter en rimelig 13tommer, så denne må nesten vurderes. Noen andre i ca samme prisklasse som kanskje er et bedre valg? Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg har vt-versjonen. Hatt i ett år og er fortsatt storfornøyd. Kjapp, liten og lett sak, som er utrolig god å skrive på. Nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe denne og, vt'n var feil valg for meg ift a'en, siden jeg knapt har rørt ekstra-skjermkort-knappen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Oh, nice. Sykt billig hos CDON. http://www.hardware.no/artikler/asus_ul30a/74709/1 Ser at HW.no har tatt en test på denne, dog med 4 GB minne og større harddisk. PCen ble anbefalt. Skal dog sies at det er 1 år siden testen ble gjort. Noen som vet noe om hvordan det er å sette inn 2GB ekstra minne i denne? Mister jeg noen garantier med å gjøre det? Virket som en habil bærbar PC. Jeg har ikke helt klart å bestemme meg for om jeg ser etter en bærbar som dette.. Lett, tynn og grei til surfing etc - eller om jeg skal ha en kraftplugg så jeg kan kaste ut den stasjonære. Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg ville heller kjøpt Asus U31F til kr. 3995,- hos PS Data: http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=180439 Den har over dobbelt så rask CPU, dobbelt minne, større harddisk, større batteri, bluetooth. For bare 705 kroner ekstra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå