Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutteproblemer- what to do!?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ei jente på 15 år som har et problem.

Jeg liker en gutt. Han er 4 år eldre enn meg, og han er kameraten til broren min. Mamma og broren min liker ikke at jeg snakker med han, så hvis vi snakker skjer det i sjul. Jeg vet ikke om han liker meg eller ikke, og nå i det siste har han ikke snakket med meg i det hele tatt. Det er veldig ofte jeg som må starte samtalene. Men så tenker jeg 'hvis han virkelig vil snakke med meg, snakker han til meg'. Men så klarer jeg ikke vente til han snakker til meg så da blir det at jeg snakker til han.

Det har vært litt fylle-tull ute på gang. Det skjedde for noen uker siden at han ville finne på noe, han var full, fordi det var så lenge siden han hadde sett meg. Jeg hadde vært opptatt med noe musikk greier siden det var ferie. Jeg møtte han ute, vi gikk mot først huset hans, og han mente jeg skulle være med inn litt, jeg sa nei fordi jeg hadde med meg hunden min, og jeg kunne ikke la den bare gå rundt hos han alene. Så da begynte jg å gå hjem, han løp etter og sa 'jeg kan bli med deg hjem hvis du er sikker på at moren din og broren din ikke kommer hjem på en stund'. Jeg viste de ikke kom hjem med det første, for de var på kino. Han gikk og holdt meg i hånda hele veien hjem. Jeg syns jo det var kjempe søtt. Når vi kom hjem gikk han rett opp på rommet mitt og bare ropte på meg ' sjekk når filmen slutter da...kooom daaa!' (han var litt nervøs kan du si)

Når jeg satt og fant det ut stod han over meg og tok meg mellom lårene. Han gikk å la seg i senga, og jeg sa at det var lenge til de kom hjem.

Han ba meg om å komme å legge meg, jeg gjorde det, tenkte ikke over det noe mer. Han dro meg opp på han (han lå på ryggen og jeg lå oppe på han) og begynte å ta meg på rompa og kline. Klart jeg syns jo ikke det gjorde noe siden jeg liker han.

Etter vi hadde ligget der en stund og bare klina, rulla han rundt så jeg havnet på bunn. Han prøvde å ta av meg buksa, men jeg sa at der gikk grensa. Han var jo tross alt full. Noe mer etter det skjedde egentlig ikke.

Jeg vet det ble mye vrøvel, men han er utrolig hygglig, når du får han alene. Han skal jo leke litt tøff da og, men det er sånn han er. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med han. Forslag? Noen som har opplevd noe lignende og i så fall hva har dere gjort da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er greit at han er sånn sometimes. Men han er ikke sånn hele tiden. Han har noe mellom øra.

Selv om det kan være vansklig å forstå.

Neida, har vært 15 jeg og, så jeg forstår. Du ser noe i han som ikke andre gjør, han er ett skjørt vesen selv om han har ett tøft ytre.

For å være ærlig så er det bare opp til deg, er du sikker på at du har lyst på ett hemmelig forhold hvor dere må snike rundt for å se hverandre på grunn av at han kan få rettslige konsekvenser av å være med deg? Hvordan behandler han deg blant andre?

Lenke til kommentar

Jeg vil jo ikke ha et hemlig forhold. Blir det noe mer kommer jeg jo til å stå fram, og det tror jeg han vil at vi skal og. Men jeg blir jo 16 senere i år, så jeg er jo ikke 15 så lenge til. Når han er med meg og broren min oppfører han seg som ingenting skjer mellom oss. Men det er jo fordi han ikke vil ha trøbbel med broren min, og han vet at det kommer til å gå ut over meg og. Men når vi er for eksempel i byen med mange vi ikke kjenner tar ha hånda mi, og later sikkert som at jeg er litt eldre, eller noe. Er ikke helt sikker. :ermm:

Det du sier om at han kan rettslig konsekvenser er jo helt feil. Med mindre han forgriper seg på jenta.

Han _kan_.

Som i muligens. Skal ikke mer til enn at foreldrene ikke liker karen og tvinger jenta til å lyve og si at han tvang seg på henne.

Bare sier det, ingen av mine foreldre hadde klart og tvingt meg til å sagt noe som ikke var sant! Uansett om det var om han, eller om noen andre.

Lenke til kommentar

Jeg vil jo ikke ha et hemlig forhold. Blir det noe mer kommer jeg jo til å stå fram, og det tror jeg han vil at vi skal og. Men jeg blir jo 16 senere i år, så jeg er jo ikke 15 så lenge til. Når han er med meg og broren min oppfører han seg som ingenting skjer mellom oss. Men det er jo fordi han ikke vil ha trøbbel med broren min, og han vet at det kommer til å gå ut over meg og. Men når vi er for eksempel i byen med mange vi ikke kjenner tar ha hånda mi, og later sikkert som at jeg er litt eldre, eller noe. Er ikke helt sikker. :ermm:

Bare sier det, ingen av mine foreldre hadde klart og tvingt meg til å sagt noe som ikke var sant! Uansett om det var om han, eller om noen andre.

Sier ikke nødvendigvis at du vil gjøre det, men vet han at du ikke ville gjort noe sånt? Prater dere ordentlig, eller ''henger'' dere bare sammen?

Lenke til kommentar

Sier ikke nødvendigvis at du vil gjøre det, men vet han at du ikke ville gjort noe sånt? Prater dere ordentlig, eller ''henger'' dere bare sammen?

Når vi snakka oftere sammen snakka vi om alt mellom himmel og jord. Vi snakka skikkelig. Men nå så veit jeg ikke med han for han svarer ikke når jeg snakker til han. Og når han snakker til meg er det når han er full og er ute med venner.

Lenke til kommentar

Når vi snakka oftere sammen snakka vi om alt mellom himmel og jord. Vi snakka skikkelig. Men nå så veit jeg ikke med han for han svarer ikke når jeg snakker til han. Og når han snakker til meg er det når han er full og er ute med venner.

Det lover ikke godt i hvert fall, hvis du er interessert i noe mer enn ett fysisk forhold. Han er bare 19, så mest sannsynlig så ønsker han ikke å være monogam akkurat nå. Hvis du vet å sette pris på roting eller sex uten forpliktelser så er det bare å kjøre på.

Lenke til kommentar

Det lover ikke godt i hvert fall, hvis du er interessert i noe mer enn ett fysisk forhold. Han er bare 19, så mest sannsynlig så ønsker han ikke å være monogam akkurat nå. Hvis du vet å sette pris på roting eller sex uten forpliktelser så er det bare å kjøre på.

Jeg vet ikke om han vil ha forhold nå, men han hinter hvertfall til det noen ganger. Men jeg finner nok ut av hva jeg skal gjøre med han. Takk selv om :)

Lenke til kommentar

Han _kan_.

Som i muligens. Skal ikke mer til enn at foreldrene ikke liker karen og tvinger jenta til å lyve og si at han tvang seg på henne.

De trenger ikke å få henne til å si det heller. Det er da hvert år saker hvor gjerningsmannen i slike saker ikke dømmes til å betale erstatning pga frivillighet fra begge parter, men hvor gjerningsmannen får en dom på å ha pult en mindreårig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...