Giger Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Lasta ned serien The hitchhiker's guide to the galaxy fra 1981. (Faktisk ganske god) MDet merkelige er at noe av lyden har plutselig forsvunne. Den var der da jeg lastet de ned, men nå etter en mnd. er lyden borte. Ikke hele lyden, men noe. Stemmen i bakgrunnen er borte. Det som skjer på filmen gir lyd, men stemmen som forklarer er borte. Rart??? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Det var jo snodige greier. Har sett dvd-utgaven, ikkeno lydproblemer der. Anbefaler deg å skaffe deg dvd`en, det er den verdt Lenke til kommentar
atLind Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 den er bra, ja.. men den er jo ikke komplett i forhold til bøkene... Har du instalert noen nye codec'er i det siste?? Lenke til kommentar
JegSpiserIskrem Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 den er bra, ja.. men den er jo ikke komplett i forhold til bøkene... Nåh. Festlig å se på om du har lest bøkene og sånn, men _bra_? Neppe. Hørespillserien fra et par år før, derimot! Ang. codecs kan jeg bare forestille meg at du kanskje har noen lydcodecs som krangler. Sjekk hva du har installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå