fantaorange50ore Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hardisken på pcen gikk til helvetet etter at jeg slo sund den. Noen som har noen ideer om hvordan jeg fikser dette?, uten å levere den inn på en data butikk å betale flere tusen. Ikke spør hvorfor jeg gjorde det, men hvis noen absolutt vil vite, så var det fordi jeg klikka mildt sagt! Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Dersom laptopen har tatt fysisk skade, er det nok ikke så lett å fikse det. Kjøp en ny harddisk og du er good to go igjen. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 :!: Jeg kan ikke slutte å le. Med mindre harddisken din mirakuløst har overlevd etter du skrur den ut er du nok nødt til å kjøpe en ny HDD og maskin. Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 hahahahahahahhahahahahah Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D hahahahahahahhahahahahah Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Har du dokumentert hendelsen? Tenker på noe slikt som dette: http://www.youtube.com/watch?v=3JC6w9hgl7c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå