xcomiii Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Synes dette var en grei sak jeg, i tillegg lærer du kanskje noe... Litt reklame sef, men prisen på den kurset er mindre enn enn hva den bærbare koster. Lenke til kommentar
joschram Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hvilket kurs er dette? Johannes Lenke til kommentar
bambam Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Du nevner hverken noe om maskinen, kurset eller prisen. Hva er poenget med posten? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Sorry, glemte linken! :o http://www.microsoft.com/norge/events/default.mspx Lenke til kommentar
Savage Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Nesten too good to be true Ikke no i Oslo da... Men jeg har muligheten til å dra til bergen jeg... Lurte på en liten ting da: Utviklingen går raskere enn de fleste av oss klarer å følge med på, og tilegning av kunnskap er en vesentlig faktor for å kunne ta riktige beslutninger. Microsoft og kursspesialisten Crayon har skreddersydd et kurs for deg som har ansvaret for skoleorganisasjoner hvor vi tar opp dine utfordringer og behov. Kurset holdes som et såkalt "hands-on" kurs, hvor alle deltagere benytter PC gjennom hele kurset for å oppnå maksimal trening. I den forbindelse inkluderer kursavgiften en splitter ny Compaq Evo Notebook fullastet med Microsofts serverprogrammer og applikasjoner som deltagere får til odel og eie etter endt kurs. Dermed får du muligheten til å videreutvikle dine kunnskaper etter kurset. Hva menes det med det montro? Skulle tro at jeg kunne ha "bløffet" meg inn der ja... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Microsoft er flinke å gi ut gaver på kursene sine, fadern var på et 1 ukers kurs i forbindelse med jobben og fikk en xbox.. gjett hvem som fikk den av han da Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Er det ikke denne du får med da? Den står linka fra microsoft sin side.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå