detvarvondtdet Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hei Etter å ha slitt med min gamle haug av en pc i mange år vil jeg nå anskaffe meg en ny. Hva er "gjeldene" som det antatt beste/effektive av cpu i dag? Navnet "sandy bridge" har jeg jo merket meg, men hvordan HK må jeg ha da? Socket? LGA 1366, 1155, 1156 ? Det går helt i spinn for meg om dagen. :/ Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 1155 og P67 om du har lyst på et mer entusiastorientert oppsett. Om du ikke vil overklokke og/eller har planer om å kjøre flere skjermkort i crossfire/SLI er det like greit å gå for et H67-brikkesett. Det er like funksjonelt til daglige oppgaver, men støtter ikke flere grafikkort eller overklokking. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 (endret) 1155 og P67 om du har lyst på et mer entusiastorientert oppsett. Om du ikke vil overklokke og/eller har planer om å kjøre flere skjermkort i crossfire/SLI er det like greit å gå for et H67-brikkesett. Det er like funksjonelt til daglige oppgaver, men støtter ikke flere grafikkort eller overklokking. Supert svar. Takk for det. Så et P(H)67 HK / socket 1155 er altså det "siste" på markedet? Jeg kommer ikke til å klokke eller kjøre crossfire/SLI (tror jeg).. Endret 26. april 2011 av detvarvondtdet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå