OptimistiskPessimist Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Jeg er ei jente som er helt clueless når det gjelder gutter og forhold. Jeg vil vite hva som er pluss og minus hos jenter i både utseende og personlighet. Jeg er 15 år, så la det være litt relevant for meg. Endret 25. april 2011 av OptimistiskPessimist Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. Lurk Skrevet 25. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2011 t 19 Lenke til kommentar
Populært innlegg Paisley Skrevet 25. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2011 Det eneste jeg kan komme på i farten som jeg syntes er negativt hos jenter er overdramatisering, skuespill og mangel på initiativ. Med det mener jeg at mange jenter gjør ting verre enn det egentlig er, og at de med skuespill gjør noe eller oppfører seg annerledes fordi alle andre gjør det. Det at ei jente forventer at en gutt skal ta initiativet til å gjøre ting er et stort minus. Jenter må kunne sende meldinger, starte samtaler, finne på aktiviteter og ikke alltid forvente at gutten skal gjøre dette. Når det gjelder utseende så har jeg ikke så mye å si. Jeg er en gutt som legger merke til søte jenter, raskere enn såkalte " pene jenter". Jenter som tør å by på seg selv, er fornøyd med seg selv, og som hører på andre er kvaliteter jeg setter høyt. Jenter som er positive, og som ikke skal bruke enhver anledning til å klage over utseende, venner, eller andre. Iallefall noen småting jeg kommer på i farten, og som 95 modell håper jeg dette var relevant for deg 15 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg er ei jente som er helt clueless når det gjelder gutter og forhold. Jeg vil vite hva som er pluss og minus hos jenter i både utseende og personlighet. Jeg er 15 år, så la det være litt relevant for meg. Bli sammen? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg er ei jente som er helt clueless når det gjelder gutter og forhold. Jeg vil vite hva som er pluss og minus hos jenter i både utseende og personlighet. Jeg er 15 år, så la det være litt relevant for meg. Bli sammen? Fuck off, hun er min! 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Glem det! Stikk! Stikk! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Liker i ei jente: - Fin personlighet, som kan gi noe av seg selv - Fin/bra kropp ( misliker sterkt jenter som er overvektige) - Sporty, men kan å kose seg også - Ei som har utstråling, ikke ei grå mus - Liker ikke jenter som røyker, snuser eller som er maks bytryne - Vet hva hun liker når det gjelder det meste - Er ikke redd for å si ifra, være seriøs - Ha humor (kommer sikkert på noe senere) Noe jeg liker, men er ikke noe som bestemmer så mye: - Blå øyne - Kan å kle seg bra - Fine tenner. stygge tenner er turn off - Snakker "bokmål", synes dialekt er turn off Men en ting er sikkert. Dette er helt forskjellig fra person til person. Og vi gutter ser sikkert etter mye av det samme som dere jenter. Og du er 15 år, ikke tenk så mye på det. Det kommer sakte men sikkert. Prøv heller å ha det gøy, og ta forhold mer seriøst når du blir eldre. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg 1245112654122755325882462 Skrevet 25. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2011 Ikkje snakk om problemene dine. Ha store pupper ikkje vær drama queen. ikkje vær 14tiss ikkje mas lag middag kvar dag gjør det du får beskjed om og elles hold kjeft 38 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 være søt. Lage mat ikke ''gneldre'' så mye Trene ta den i toern svelge Shave seg Shave meg morsom hyggelig ikke spille World Of Warcraft Like samme musikk som meg brune øyne Liker å grille Lavere enn meg 7 Lenke til kommentar
ølbriller Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 NEGATIVT, OG IKKE-SIDEN: Ikke være løs tøs Ikke overdramatisere Ikke legge ut om sine problemer 24 timer i døgnet Ikke plage livet av meg Ikke betro seg til sine venner for så å legge ut om dem bak ryggen deres Ikke være komplett idiot POSITIVT: Interessert i trening Respektere andre Ha utstråling Være seg selv Ha godt humør Pene øyne, fin kropp, store pupper og digg rumpe Drive med en sport eller ha fritidsinteresser (altså et liv!) Være sosial Kle seg fint PLUSS: Lage mat Ha god musikksmak Like fotball/ha samme interesser som meg Ikke mye høyere/lavere enn meg Haha, store krav her en slik person finnes nok ikke, men har ei som ikke er langt unna Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 OK å se på, hyggelig å prate med og åpen. Thats it. 1 Lenke til kommentar
OptimistiskPessimist Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Det eneste jeg kan komme på i farten som jeg syntes er negativt hos jenter er overdramatisering, skuespill og mangel på initiativ. Med det mener jeg at mange jenter gjør ting verre enn det egentlig er, og at de med skuespill gjør noe eller oppfører seg annerledes fordi alle andre gjør det. Det at ei jente forventer at en gutt skal ta initiativet til å gjøre ting er et stort minus. Jenter må kunne sende meldinger, starte samtaler, finne på aktiviteter og ikke alltid forvente at gutten skal gjøre dette. Når det gjelder utseende så har jeg ikke så mye å si. Jeg er en gutt som legger merke til søte jenter, raskere enn såkalte " pene jenter". Jenter som tør å by på seg selv, er fornøyd med seg selv, og som hører på andre er kvaliteter jeg setter høyt. Jenter som er positive, og som ikke skal bruke enhver anledning til å klage over utseende, venner, eller andre. Iallefall noen småting jeg kommer på i farten, og som 95 modell håper jeg dette var relevant for deg Det er fint å vite at noen gutter som har hodet på rett plass 2 Lenke til kommentar
OptimistiskPessimist Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Jeg er ei jente som er helt clueless når det gjelder gutter og forhold. Jeg vil vite hva som er pluss og minus hos jenter i både utseende og personlighet. Jeg er 15 år, så la det være litt relevant for meg. Bli sammen? Fuck off, hun er min! Litt rart at noen liker meg uten å ha møtt meg. Vel jeg er ikke et objekt så jeg er ingens eiendel, ennå ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Uansett hvor clueless du føler deg, ikke sats på å skreddersy personligheten din ut i fra preferansene til et begrenset antall mennesker på internett. 8 Lenke til kommentar
OptimistiskPessimist Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Det er ikke det at jeg vil forandre meg selv, kanskje trene litt mer, men personligheten min er noe jeg aldri ville tenke meg å endre. Eneste grunnen til at jeg spør er at jeg vil vite om jeg gjør noe feil, for ingen har noen gang vist interesse for meg på den måten. Det eneste gutter er interessert i meg for er for å bruke hjernen min til å hjelpe dem med all skoletingene de primitive hjernene deres ikke får til. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hvis du vil ha litt ekstra oppmerksomhet, så får du lage en liten tråd her og kanskje et bilde. Så vil du nok få plenty av tilbakemeldinger og pm's. On-Topic: En jente som ikke er redd for å drite seg ut er et stort (+) i min bok, en god humor og minimal med drama. Dette sikter vel litt til jenter som er eldre enn deg da men anyway. Vær selvsikker og vet hva du vil ha i livet, veldig tiltrekkende. Lett å snakke med. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Jeg er ei jente som er helt clueless når det gjelder gutter og forhold. Jeg vil vite hva som er pluss og minus hos jenter i både utseende og personlighet. Jeg er 15 år, så la det være litt relevant for meg. Bli sammen? Fuck off, hun er min! Litt rart at noen liker meg uten å ha møtt meg. Vel jeg er ikke et objekt så jeg er ingens eiendel, ennå ihvertfall. Det er så sjeldent det dukker opp jenter her på forumet, så når vi først ser en sjanse må vi prøve oss Forresten: Selv om man ikke bør endre personligheten etter ukjente på internett, er det veldig deilig å få en slags bekreftelse på at man gjør noe riktig, og at man besitter kvaliteter som er interessant for andre. Jeg håper denne tråden kan bidra til å øke selvtilitten, eller tørre å ta kontakt med gutt(er) du har et godt øye til Endret 25. april 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
random_sauce Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg er ei jente som er helt clueless når det gjelder gutter og forhold. Jeg vil vite hva som er pluss og minus hos jenter i både utseende og personlighet. Jeg er 15 år, så la det være litt relevant for meg. Bli sammen? Fuck off, hun er min! Litt rart at noen liker meg uten å ha møtt meg. Vel jeg er ikke et objekt så jeg er ingens eiendel, ennå ihvertfall. Det er så sjeldent det dukker opp jenter her på forumet, så når vi først ser en sjanse må vi prøve oss Forresten: Selv om man ikke bør endre personligheten etter ukjente på internett, er det veldig deilig å få en slags bekreftelse på at man gjør noe riktig, og at man besitter kvaliteter som er interessant for andre. Jeg håper denne tråden kan bidra til å øke selvtilitten, eller tørre å ta kontakt med gutt(er) du har et godt øye til Basert på alder og slik jeg liker jenter: -Moden -Humor -Naturlig (ikke masse makeup og alt det der) -Sporty -Smart, men ikke nerdete -Glad Hva annet kan jeg si en "smak og behag" for dette er jo bare opp til hver enkelt person. Håper det ihvertfall var litt til hjelp Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 3 Lenke til kommentar
slacky Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Mye tull, og mye bra her! Hehe Selv så er mine preferanser slik, dette er noe genrelaisert: - Fin personlighet, som kan gi noe/litt av seg selv mener jeg er veldig viktig. - "Sporty", vel det er kjekt å kunne gå turer i fjell og mark.. - Utstråling er flott, ikke være redd for å vise deg selv, din egen personlighet. - Kan være seriøs, men jeg gjerne også leken! - Gjerne litt opstimistisk. En pessimist kan slite på syken, og det er hardt har jeg erfart. - Ei som IKKE hopper fra "gutt til gutt" -> Det å kunne binde seg til noen er positivt. - Veldig pågående, det er kjekt (mase litt, følge etter, dra med på ting etc)! - Litt drømende er veldig trivelig - Åpen, ikke sperr deg selv inne. - Må gjerne være litt surrete/vimsete.. - "latterfull" Noe som ikke spiller noen rolle: - makeup, eller naturlig.. Det spiller ingen rolle. - Smart eller "dum", spiller ingen rolle, bare du er realistisk og snill. - Sjenert, eller ikke.. Does not mather!! Nagativt: - Bitchy/Frekk - Veldig mye makeup. - Veldig sløv --- Utsendemessig er det ikke mye jeg kan si.. Jeg faller for personligheten. Men, har en tendens til å falle for brunetter og "gingers". Gjerne jenter som bor/kommer fra "landet". Er ikke mye by-type. Jeg faller nok ikke for veldig overvektige jenter. Men, heller for jenter som ikke er så alt for høye (er selv bare 174!), og heller litt "små" med et pent smil Endret 26. april 2011 av tROOP4H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå