Gå til innhold

Er dette en "normal" 3DMark01 score?

PoleCat

Anbefalte innlegg

Sjekk mine specs i signaturen... Ingenting er overklokket.

Fikk 12500 poeng i 3Dmark2001Se. Er dette normalt for mitt system?

Om jeg hadde byttet skjermkort til et Radeon 9700PRO f.eks., hvor mye bedre ytelse hadde jeg fått da? Sånn ca. poeng?

For det er vel skjermkortet mitt som ikke henger helt med resten av systemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så unormalt det der nei. Men husk på at det ikke er vits i å bytte ut skjermkortet du har nå på ihvertfall en liten stund til. Vent heller til det ikke drar spillene du spiller greit, da bytter du til Radeon 10000 (eller hva det heter når den tid kommer :smile: ) eller nyeste GeForce kort (hvis ikke nVidia er døde når den tid kommer :lol: )

Husk også på at det er lite poeng å kjøpe seg nytt skjermkort for å tjene noen poeng i 3dmark!

PS : Hvis du vil prøve å bedre poengsummen sørger du for at nyeste drivere til skjermkortet og nyeste drivere til hovedkortet er installert.

Det er iallefall min mening.

Lenke til kommentar

Poenget med nytt skjermkort er ikke en høyere 3dmark score, for all del.

Men jeg merker at div. spill ikke går helt flytende. F.eks FIFA2003.

Kommer nok til å vente litt med nytt skjermkort ja, men uansett hvor lenge en venter kommer det alltid noe nyere og bedre like etterpå... :-?

Lenke til kommentar

[/size]OBS OBS OBS Husk at siste drivere til geforce 4x serien kan gi lavere ytelse da di ikke er beregnet på andre kort en fx (men di er fortsatt kompatible).

Siste driver er ikke lik beste ytelse alltid, kommer egentlig litt på hvilken serie di er meste beregnet på...

Lenke til kommentar
Det er ikke så unormalt det der nei. Men husk på at det ikke er vits i å bytte ut skjermkortet du har nå på ihvertfall en liten stund til. Vent heller til det ikke drar spillene du spiller greit, da bytter du til Radeon 10000 (eller hva det heter når den tid kommer :smile: ) eller nyeste GeForce kort (hvis ikke nVidia er døde når den tid kommer :lol: )

Husk også på at det er lite poeng å kjøpe seg nytt skjermkort for å tjene noen poeng i 3dmark!

PS : Hvis du vil prøve å bedre poengsummen sørger du for at nyeste drivere til skjermkortet og nyeste drivere til hovedkortet er installert.

Det er iallefall min mening.

Radeon 9900 skal visstnok komme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...