Vmed Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Har hatt min bærbare Emachines E525 i snart ett år, og selvom det generelt er en dritt pc så burde den enda funke som den skal. Har hatt et problem de 3 siste måndene med at pc'n blir for varm og kortslutter. Jeg gamer ikke så mye på denne lengre, mest skype, facebook, musikk, og film. Bare jeg ser på film, uten andre store programmer som kjører blir den kjempevarm. Jeg har den ofte på fanget, så da er det jo logisk at den slår seg av, men den slår seg også av når den står på skrivepulten. Er det noen som har peiling å vet hva problemet kan være ? Kan det være noen vifter som er dårlige, støv, o.l? Ikke vet jeg Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Støv i cpu-kjøleren er en klassisk gjenganger på bærbare. Prosedyren for rengjøring varierer men ofte er det et deksel på undersiden man kan åpne. Er det mye støv så må maskinen åpnes for å fjerne alt. Hvis det i tillegg røykes i nærheten av maskinen så blir det fort veldig knotete. Lenke til kommentar
Vmed Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Okei, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå