Gå til innhold

Lagger i Flight Simulator

mr.saxy

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg installerte flight simulator x, og forventet max settings uten lagg.

Men jeg må spille på laveste settings for å unga lagg.

Hva er grunnen?

Pc-en: AMD Athlon x4 460, Asus GeForce gtx 460, Asus M4a87td hovedkort.

Takk for svar.

Saxy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å sjekke opp hvor god maskin du egentlig har, så kan jeg lett fortelle deg at Fligh Sim X er MEGET avansert, og at du må ha ett EKSTREMT beist av en pc for å gå på max settings.. Er tross alt bygget for å kunne gi deg informasjon gjennom mange forskjellige skjermer, og kunne brukes i kopier av cockpit..

Lenke til kommentar

Kanskje du kan få noe ut av denne mannens sitater:

I get incredible frame rates with my massively overclocked EVGA 480 GTX in an ultra smooth FTX enviroment because this video card is well matched and a fully equal partner to the equipment it works with, namely the SSD's in Raid 0, very fast Ram, an ultra-high stable overclocked CPU and an adequate power suppy. When I can run maxed out FSX settings in the most demanding of circumstances with a setting of 60 FPS that seldom drop below 40, and never below 25, this is as good as it gets

i7-2600K CPU @ 5.0Ghz, ASUS P8P67-B3 Deluxe MB, Zotac 580 GTX OC @ 900Mhz, 8g Mushkin Redline 1600mhz DDR3 @ 6-8-6-24, Corsair Modular 850w PSU, 2 x G.Skill 120g SSDs, 640g, 500g & 1000g HDs, Fatal1ty X-Fi Xtreme Audio/ Bose sound, W7-64 Home, TR5 Pro, 40 inch LCD, Saitek yoke, pedals and stick, CM HAF 942 case.

Lenke til kommentar

Microsoft Flight er da på vei, men fansen er noe skeptiske siden "simulator" mangler i tittelen. Forhåpentligvis er det bare for å treffe flere kunder, i verste fall blir det Pilotwings til PC.

Når det gjelder optimalisering går det fint an å få FSX til å kjøre helt knirkefritt med alt du trenger av grafiske detaljer på fullt. Det vil gå utover frameraten hvis du setter f.eks. bil-og båttrafikk på max, men hvis det er noe tap trenger du et annet spill.

Lenke til kommentar

Kommer ikke flere Flight Simulator spill fra MS... Studioet er nedlagt og det er ingen vilje til å starte på nytt.

MS har hintet på det til tider, men alt har blitt kansellert i startgropa.

hvilken planet er du på ? skal komme ny sim fra ms i 2012.

Lenke til kommentar

Er på jorda, har holdt en titt på alt etter FSX og det var en god del snakk den gangen om en oppfølger fra MS.

Men samtlige ble kansellert.

Så inntil MS lander en boxed utgave som er verdig, så er prosjektet død og begravet.

Endret av 007CD
Lenke til kommentar

tviler på at de legger ned flight sim, er jo deres mest suksessfulle spill serie. er en av de få spillene som er verdt å kjøpe. er jo ingen simulatorer som kan matche fligt sim så hvis de hadde blitt lagt ned så vet jeg ikke hva jeg gjør. kan jo ikke spille FSX i 2025 liksom :p

Lenke til kommentar

har spilt litt x-plane. men er jo litt av en jobb å få det til å se bra ut. ut av esken så er det jo ingen byggninger what so ever. men har hørt at x-plane 10 skal være mye bedre. så noen fete bilder på flightsim.no forumet. håper bare det stemmer hvis ms ikke kommer med ny flight sim. men x-plane 10 kommer ikke før til vinteren dessverre

Endret av Blazer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...