Tosha0007 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Først til alle VIF-supporterar som klagar på dommaren: ja, han var latterleg dårleg i dag. Gjorde feil begge vegar, men var nok mest pro RBK. Likevell er det latterleg å fokusere på han i staden for eige lag for store deler av kampen var de rett og slett veldig dårleg. Punktum. Med litt ekstra marginer og VIF utan Hirschfeldt, som truleg står sitt livs kamp, ville det sett vesentleg styggare ut. RBK har nok av 100 % sjansar til å vinne 4/5-0. Skapte VIF noko som helst eigentleg? Var heilt sjokka over kor lite de skapte, iallfall slik forsvaret vårt hadde opptredd før denne kampen. Ekstra kjekt å jekke klanen sin talsmann som sa VIF skulle slå eit botnlag litt ned på jorda att Rosenborg legg ned ein veldig god innsats dei første 60-70, men fell litt nedpå etter det og verkar tunge i beina etter å ha sprunge mykje. Midtforsvaret Lago - Larsen verka ganske positivt, og dersom RBK vrakar Lago no skjønnar eg verkeleg ikkje kva dei tenker med på Brakka. No kan det berre gå oppover! Når det gjeld kritikken for at RBK berre slår langt kan eg til ei viss grad vere einig etter kveldens kamp; me slår meir langt enn i fjor. Samstundes syns eg me har veldig mange gode angrep, og det er tross alt bingoligaen me snakkar om her så ein kan ikkje forvente praktfotball heile tida heller. Spelarmaterialet er ganske avgrensa. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ja så klart er det dommeren sin skyld at Vålerenga taper i dag, kan ikke være noe annet. Det er kun du som kommer med sånne tåpelige kommentarer, kunne spart deg for det. Alle er enig i at Moen var dårlig begge veier. Vi spiller alt for dårlig i dag. RBK spiller bra. De vinner fortjent dessverre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Neineinei, nå må du gi deg. Det sitter jo folk her og direkte skylder på Moen for at dere tapte. Moen ga ikke RBK to mål, det gjorde dere selv. Derfor er det helt LATTERLIG å gi Moen skylden for tapet. Hvis det er sant som dere sier, at han var dårlig begge veier, så burde ikke dommer diskusjonen være et tema. Punktum Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Det var vel én som gjorde det, til pause. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Du legger ord i munnen på folk Emils1. Backer det ikke opp heller. Bare sier "Ja dommeren sin feil at det er 2-0" "Jaja, skyld på marginer". Jeg og de fleste andre Vålerenga-supportere er klare på at det er Vålerengas feil at de tapte idag. Svein Oddvar Moen hadde uansett en svak kamp; begge veier, og da må det være lov å påpeke det, uten å få lagt ord i munnen på seg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hvis det er sant som dere sier, at han var dårlig begge veier, så burde ikke dommer diskusjonen være et tema. Punktum Så du ikke kampen? Hvorfor skal man ikke diskutere dommere når de er dårlige/gode? Dette er jo en kamptråd, man må vel si at dommeren er en del av kampen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Du legger ord i munnen på folk Emils1. Backer det ikke opp heller. Bare sier "Ja dommeren sin feil at det er 2-0" "Jaja, skyld på marginer". Jeg og de fleste andre Vålerenga-supportere er klare på at det er Vålerengas feil at de tapte idag. Svein Oddvar Moen hadde uansett en svak kamp; begge veier, og da må det være lov å påpeke det, uten å få lagt ord i munnen på seg. Du skal ikke si noe når det kommer til å legge ord i munnen på andre, bare så det er sagt. PatSharpX: Jo jeg så kampen, men jeg la aldri merke til hvor dårlig dommeren var. Jeg var enig med Myhre at han hadde dømt en god kamp begge veier. Hisset meg ikke noe særlig opp over dommerfeil heller. Mulig dere som tapende lag legger bedre merke til det enn det jeg gjorde. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Legger merke til om dommeren er god eller dårlig så og si uansett resultat. Men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg synes ikke han var dårlig i dag, det må jeg ha lov til å synes. Jeg forsovet synes Vålerenga suger, du trenger ikke å være enig bare for at jeg sier det. Hvilke situasjoner er så jævlig at dere trenger å slakte han? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Forskjellen er vel at du finner opp ting, mens jeg kommer med sitater rett fra din egen munn. Shelton fikk hvertfall det meste imot seg og lite for seg. Skulle hatt en 2-3 farlige frispark, og skulle ikke blitt avblåst da Skjelbred misset sin kroppstakling. Feildømte cornere ble det også mange av, spesielt mot slutten. Det var uansett ikke det jeg beit meg merke i i dagens kamp. Vålerenga hadde sin dårligste kamp på mange sesonger, og det sier noe. Vi er ikke i nærheten av fjorårsformen, naturligvis, da vi har mange skader og spillere ute av form. Kan sakse inn denne fra VPN: Skadd:Koné -Berre - Nouri - Strand - Stoor Nylig vært ute med skade, og ikke helt i form (i alle fall ikke stabilt): Shelton - Fellah - Nordvik - Ogude Ute av form: Boakye (lite matcherfaring) - Zajic (holder aldri trøkket i 90) - Hæstad (litt småskader, som nakkevondt og lyskevondt) Unge spillere som ikke har TL-nivået helt inne: Solli - Sid - Nielsen - Dawda - Adnan - Gudmund Det skulle gi oss denne stammen i laget: Lars - Muri - Dos - Strandberg - Singh Vi kommer til å heve oss betraktelig utover sesongen, og vi har etter min og mange andres mening, den beste og bredeste stallen. Nå gjelder det bare å finne fjorårsformen og få nye/skadete spillere inn i laget og i form igjen, så tror jeg vi ender foran Rosenborg i år. Om de gjør det og hvilken plass det holder til, får vi se etter sesongen er ferdig. 25 serierunder igjen. Endret 25. april 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Se på deg da, du sitter her å skriver at dere misset ditt og datt. Det virker som det hadde blitt mål ut av situasjonene du beskriver også. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Se på deg da, du sitter her å skriver at dere misset ditt og datt. Det virker som det hadde blitt mål ut av situasjonene du beskriver også. Hvor sier jeg dette? Bare synsing fra din side, og igjen legger du ting i munnen min. Med det spillet vi hadde idag, hadde vi ikke slått noen, uansett hvor god dommeren hadde vært. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Dette ble en dum diskusjon... 2 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Neineinei, nå må du gi deg. Det sitter jo folk her og direkte skylder på Moen for at dere tapte. Moen ga ikke RBK to mål, det gjorde dere selv. Derfor er det helt LATTERLIG å gi Moen skylden for tapet. Hvis det er sant som dere sier, at han var dårlig begge veier, så burde ikke dommer diskusjonen være et tema. Punktum Hvis du hadde klart å lest litt før du skriver, så hadde du kanskje sett at det er ingen som legger all skylden på Moen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå