Nordlys Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Like før påskehelga, kjøpte jeg ovenstående mobil hos Lefdal. I løpet av helga har jeg oppdaget at kameraet fokuserer helt greit på halve bildet. Det vil si at på bildene, går det et skarpt skille omtrent midt på bildet der venstre halvdel er tåkete og ute av fokus. Jeg har restartet telefonen uten at det har hjulpet. Det har heller ikke noe med innstillingene å gjøre, da jeg har også testet det ut. Har andre her hatt denne feilen? Jeg må uansett reklamere på dette i morgen, og telefonen blir sannsynligvis sendt på et verksted. Noen som vet hvor lang tid dette kan ta? Jeg bor forøvrig i Bergen. Surt at en ny tlf som har fått så mye skryt skal ha denne feilen Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hvis det er innen 7 (mulig det er lenger på HTC, husker ikke helt) dager etter kjøp skal du få en helt ny med en gang (så sant den er på lager) dersom du har alt som fulgte med (esken og alt). Det hender dessverre at noen får såkalte DOA-telefoner (Dead On Arival). Feilproduksjon er uunngåelig. Lenke til kommentar
Nordlys Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Takk for svar. Men står dette noen sted? Dette var nemlig utstillingsmodellen da de var tom i butikken. Jeg regner med jeg kan trekke fra de røde påskedagene. Gammel erfaring tilsier at de ønsker å krangle seg til at tlf skal på verksted, men det kan jo ta år og dag da den sikkert må sendes bort. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Det står ingen steder så vidt jeg vet, men slik er avtalen hos oss på Elkjøp og Lefdal. Hvis du føler at du må krangle for å få ordnet dette ville jeg kanskje prøvd å snakke med en annen der eller byttet kjede. Det blir litt for dumt rett og slett når folk ikke gjør jobben slik den skal gjøres. Hvis de ikke har den inne, så ville jeg levert inn telefonen og krevd ny. Da blir du uten telefon noen dager, med mindre de er greie å gir deg lånetelefon om du ikke har en ekstra liggende. Evt se om det er en tilsvarende modell du vil ha, så kanskje de kan ordne det. Om den sendes på service snakker vi vanligvis 2-3 uker. Endret 25. april 2011 av iHouse Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Dette problemet er det flere som har fått (sjekk xda) Tror nok du må belage deg på å få ny tlf eller å få byttet kameraet Dette problemet er det flere som har fått (sjekk xda) Tror nok du må belage deg på å få ny tlf eller å få byttet kameraet Lenke til kommentar
Nordlys Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Hei Takk for svar. Ja, jeg har googlet litt og ser det er mange som har det samme problemet. Veldig synd på en ellers god tlf. Jeg får ta meg en tur for å høre hva de sier. Lenke til kommentar
Nordlys Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Kudos til Lefdal . Jeg var nede i dag, og jeg fikk en helt ny tlf. Så langt ser det ut som dette kameraet fungerer som det skal. Takk, Lefdal for god service Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Bra ting ordnet seg (som det skulle). Møter man de riktige folkene hos oss på Elkjøp/Lefdal og vet rettighetene dine så får du ikke noe som er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå