Inflixi Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hei hei Tenkte jeg skulle bygge meg en spillemaskin, men trenger litt hjelp med delene. Her er det jeg har valgt så langt: HK: Asus P8P67 Deluxe/Pro CPU: Intel Core i5 2500k CPU vifte: Noctua NH-D14 Skjermkort: Asus Geforce GTX 580 DCII 1536MB RAM: Corsair Vengeance DDR3-1600 8GB CL9 PSU: Corsair HX 750W SSD: OCZ Vertex 3 120GB HDD: Seagate Barracuda LP 2 TB Kabinett: Vet ikke helt hva jeg skal velge her. Pris: 1000-1500kr. Min kommende PC Vil det bli problemer med minne og CPU viften? Tenker da på størrelsen på viften og høyden på minnebrikkene. Deler jeg er litt usikker på: CPU vifte Skjermkort RAM HDD HK Deluxe eller pro? Er litt usikker om det er verdt pengene med å velge deluxe over pro versjonen. Er også litt opptatt av støy fra maskinen, men ønsker meg ikke vannkjøling. Takk på forhånd Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Virker som om denne karen ikke hadde noe problemer med kjøleren og rammen, dog på et gigabyte hovedkort, men etter hva jeg har lest rundt om på nettet ville jeg bytta ut ram eller kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå