Gå til innhold

Gode grunner til at gc er verdt pengene :)


Zealow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en ulempe er at du kan ikke brenne. gc spill pga sin sofistikerte, brenne lock.

Du sjønner ps2 og x-box, sier at de må få en stopper på pirat virksomheten,, de mener det motsatte, uten mulighet for å copiere mister de kunder.

Hvorfor? pga av copierte coster 5 kr under demo pris. det gjør at de kan

kjøpe en billig kopi av et spill de har lyst å prøve og vis de liker det så som oftest kjøper de det orginalt.

jeg gjør alltid denne metoden før jeg kjøper en orginal og mange andre jeg kjenner og har snakket med gjør det samme.

Lenke til kommentar
Og mangelen på en ordentlig onlinetjeneste! Neida, jeg bare tuller.

 

den kommer jo etterhvert :)

 

Gamecube folka har sagt at de vil vente å se hva motstanderne gjør med online tjenestene sine (xbox og ps2) før de gjør sin "move".

Sikkert sånn at de kan kopiere tjenestene til ps2 og xbox sånn at det blir best mulig :p

Lenke til kommentar

Poenget er jo at nintendo syns online-tjenestene skal være gratis...

Og det syns jeg også...

Det er jo fullt mulig å fikse det.

 

De har jo også tatt patent på noe nytt system til å fikse det.

Men informasjonen der er jo selvfølgelig ikke tilgjengelig...

 

Nintendo har jo vært online flere ganger,

men de har jo funnet ut at det ikke solgte bra nok...

 

 

Nintendo er jo mest kjent for party spill.

Det hadde jo ikke akkurat vært utrolig morsomt å spille MP5 online...

Det hadde jo vært akkurat det samme som å spille 1-player.

 

Det er jo en grunn til at det er 4 kontrollere...

 

 

 

Hittils er det bare tåpelig å klage på at GameCube ikke er online...

Kan ikke akkurat si at X-Box Live er så utrolig kult.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Ikke online-spilling nei....så når en kollega av meg spilte Phantasy Online med bredbåndsadapter, så var det bare boter han spilte mot da? :blink:

 

Men det stemmer at de ikke satser på det videre...og det er like greit. Poenget med konsoller er at spilling skal være litt mer sosialt. Nettverksspilling har man pc til.

Lenke til kommentar

Det kommer online spill til GC neste år, det er allerede annonsert, men det er utgiverne selv som står for serverne, på samme måte som på Ps2(I motsetning til X-box live, hvor man må betale for selve tjenesten). Nintendo selv har ikke annonsert noen egne spill eller tjenester ennå, men det er den eneste forskjellen mellom GC og Ps2's online kapasitet.

I tillegg så kan man allerede nå spille både Mario Kart og 1080:Avalanche over nettet, hvis man kobler gjennom PC, og bruker et program som heter Warp-pipe.

Og så er jo Phantasy Star online 1 & 2 ute, og nummer 3 kommer snart.

 

Nintendo har ALDRI sagt at de ikke vil gjøre online med GC'en. De har bare sagt at de ikke selv vil kaste seg på det før de finner en bedre ordning enn det man har på X-box Live og Ps2'en.

 

Men.... uansett.... Flere gode grunner til å kjøpe GC'en:

 

Metal Gear Solid: The Twin Snakes

Pac-Man Vs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Killer 7

Resident Evil 4

Gameboy player!!!!!!

Tales of Symphonia

Baten Kaitos

Gameboy Advance link kabelen(Og det den allerede gjør med spill som Zelda, for ikke snakke om den neste Zelda multiplayer samlingen)

Den beste kontrollen på markedet(Wavebird)

Fremtidige samarbeidsprosjekter mellom Nintendo og verdens topp utviklere(Som F.eks sett med F-Zero GX, og som man vil se i framtiden med Star Fox 2, Pilotwings, MGS:TTS, og etterhvert også med flere vestlige utviklere).

 

Men viktigst av alt:

Nintendo er den eneste konsoll utvikleren som bryr seg om spill. Sony og Microsoft vil bare ha stuen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...