eveant Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Synes også Scholes gjorde et fantastisk innhopp Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Herlig. Spådde 1-1 før kampen, men håpte på en 2-0 seier. Rett og slett fantastisk, og veldig artig at Giggs fikk æren av å ta hull på byllen. Edit: Dette må jo være det nærmeste man kommer perfeksjon mtp semifinale og bortekamp mot et tysk lag. Endret 26. april 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Overkjørsel! Her kan vi spare noen spillere neste uke mht Chelsea kampen, for detta var klasseforskjell. Kjøper vi ikke Neuer etter dette så er Alex Ferguson en idiot. Hva er fyren laget av egentlig? Granitt? Gratulerer folks, tar sjeldent ting på forkudd, men dette blir Champions Leauge finale på Wembley Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Som sagt. Det kommer an på Neuer selv Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Kjøper vi ikke Neuer etter dette så er Alex Ferguson en idiot. Hva er fyren laget av egentlig? Granitt? Tror ikke det, granitt er ikke så fleksibelt, kontant og leser ikke spillet på samme måte. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Fergie har sagt at Bayern er neste stopp for Neuer. Neuer sier at United aldri var en mulighet, utifra hva jeg leser... Faen i helvete, sprut penger inn i ørene på Schalke! Det der er sisteskansen vi trenger! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Neuer: 'there was never an offer from ManUtd' SAF: 'Neuer? I think he's going somewhere else' Neuer: "Manchester United never was an option. Only in the media." Forsvinner nok til Bayern. Er større for dei fleste tyske spelarar å kome seg dit, enn å spele andre stadar i Europa. Hadde vore flott å få ein sånn keeper inn og United er heilt sikkert klare over kvalitetane, men om han vil til bayern er det lite SAF kan gjere Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Rett og slett klasseforskjell på lagene i dag. Tror United ble overrasket over hvor mye rom de fikk, for midtbanen og forsvaret til S04 var på bærtur i hele dag. Heldigvis sprakk byllen. Nå skjønner dere kanskje hvorfor jeg har hypet Neuer så til de grader over lengre tid? Fikk jo hard on bare av å se den tyske maskinen komme ut på banen. Hadde vunnet 5/6-0 i dag hadde det ikke vært for Neuer. For en keeper. Verdens beste. Rooney og Valencia de beste offensivt i dag. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Neuer reddet tyskerne fra pinlige overskrifter. Det garantisikkert. Synes for øvrig Carrick gjorde en veldig, veldig god jobb i dag. Eide jo midtbanen nesten alene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Sir Alex Ferguson: "Neuer was incredible. Probably one of the best performances of a goalkeeper, I saw in the games, I´ve been involved." Synd han går til Bayern. Jævla synd. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg tror også han drar til Bayern, og det er fullt forståelig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Blir enda mer bittert enn Özil om Neuer går for småpenger til Bayern. Håper at Bayern ikke greier CL og at opplevelsen Neuer får av Old Trafford på en Europa-kveld er nok til å skifte mening. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Poeng. Havner Bayern utenfor CL så er det et argument for oss Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Er det noen som helst sjanhgse for å få biletter til hjemmemøtet? Banan er med? Ja? Jeg hadde sesongkort på Old Trafford i fjor uten å få biletter til CL, så jeg tviler, men om noen har noe: Skrik ut. Kampen: Beste bortematchen i år. Kvalitet av ALLE spillerne utpå banen. 100% kontroll. Allikevel er Neuer MoM/MVP. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 betaler du nok så får du sikkert kjøpe av noen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hvordan er det mulig at Neuer går til Bayern? Skal vi liksom kjøpe De Gea, tidenes mest oppskrytte sekk? Faen så skuffende at jeg har ikke ord. Her hadde vi muligheten til å hente den nye Kahn, men neida, Ferguson sikter seg inn på en ny Taibi. Har sett De Gea flere ganger og han er SØPPEL i feltet og får spagettibein når trykket kommer. Passer i avslappede Spania, men når Stoke kommer på besøk lukter det flabianski lang vei. Skal vi aldri lære? Raul: Neuer er bedre enn Casillas, påfølgende kamp står han som en gud og hindrer oss fra en 5-6 måls seier = Hent fyren. Har han skrevet under for Bayern enda? Nei, sleng penga på bordet og sug fyren om nødvendig, denne karen må til Manchester for alt i verden. Beste keeperen der ute? Ja. Fingerpuler Buffon, Casillas og selv Sar. Tror aldri jeg har blitt mer imponert over en keeper i hele mitt liv. Så dere reddninga på skuddet til Rooney? Fyren henger oppi korsa som ingenting å flesker den over stanga. No way jose om en liten dritt som Reina feks hadde tatt den. 9 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Helt rå kamp i går. Sjelden jeg har sett en så bra kamp. I alle fall en bortekamp av United. Sjanser absolutt hele tiden frem til det ble 0-2. Artig på O´Reillys som vanlig. Takk folkens. Det blir aldri tap når vi ser den der! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hvordan er det mulig at Neuer går til Bayern? Skal vi liksom kjøpe De Gea, tidenes mest oppskrytte sekk? Faen så skuffende at jeg har ikke ord. Her hadde vi muligheten til å hente den nye Kahn, men neida, Ferguson sikter seg inn på en ny Taibi. Har sett De Gea flere ganger og han er SØPPEL i feltet og får spagettibein når trykket kommer. Passer i avslappede Spania, men når Stoke kommer på besøk lukter det flabianski lang vei. Skal vi aldri lære? Raul: Neuer er bedre enn Casillas, påfølgende kamp står han som en gud og hindrer oss fra en 5-6 måls seier = Hent fyren. Har han skrevet under for Bayern enda? Nei, sleng penga på bordet og sug fyren om nødvendig, denne karen må til Manchester for alt i verden. Beste keeperen der ute? Ja. Fingerpuler Buffon, Casillas og selv Sar. Tror aldri jeg har blitt mer imponert over en keeper i hele mitt liv. Så dere reddninga på skuddet til Rooney? Fyren henger oppi korsa som ingenting å flesker den over stanga. No way jose om en liten dritt som Reina feks hadde tatt den. OM han drar til Bayern? Hva får deg til å tro at han ville dra til oss? Hvordan er det vår feil? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Vi må hvertfall ikke gi opp Neuer før han virkelig har skrevet under for Bayern. Forfølg fyren og betal alt i verden og få han til Manchester, UNITED! Jeg har sett høydepunkter fra kampen noen ganger nå og fy flate for en god keeper han er! Flere av redningene hans var rett og slett fantastisk! FÅ HAN TIL UNITED! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg har inntrykk av at det er han som vil til Bayern, og da er det ikke så veldig mye Ferguson får gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå