Sveern Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Satse på at Ferguson signerer Neuer i pausa 9 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Satse på at Ferguson signerer Neuer i pausa Haha dritbra Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ser for meg at Neuer tar dette helt inn. Han er helt forbanna rå! Neuer 0 - 0 United Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Neuer er det bare å kaste en haug av pund etter. Først må vi spørre Neuer hva han foretrekker, Pund, Dollar eller Euro. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Sånn ang i morgen: Rett eller feil å kalle kampen el clasico? Jeg mener feil siden det ikke er seriekampen... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg vet ikke hva Bayern har budt på Neuer men vi må prøve å signere han. Dette er som da vi spilte mot Ronaldo i preseason. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Signer han i pausa ja hehe, omtrent som da de henta Ronaldo Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Neuer >>> United Uheldig med brukernavnet? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Neuer er det bare å kaste en haug av pund etter. Først må vi spørre Neuer hva han foretrekker, Pund, Dollar eller Euro. Pund er jo verd mest så regner med han vil ha det, bare å åpne pengesekken. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Neuer er det bare å kaste en haug av pund etter. Først må vi spørre Neuer hva han foretrekker, Pund, Dollar eller Euro. Gubarrer, horer, uran. Hva enn han vil ha Lenke til kommentar
DFTBA Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hadde vært kult med seier til Schalke, men selv om Neuer er konge i mål tipper jeg United tar det. Heia Schalke! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Sånn ang i morgen: Rett eller feil å kalle kampen el clasico? Jeg mener feil siden det ikke er seriekampen... Så lenge det er Real Madrid og Barcelona som er motstandere er det el clasico Endret 26. april 2011 av ΣΙΝΔΡΕ 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Gjerne gullbarrer ja, men da må de være forsiktige så de ikke treffer han. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Neuer er det bare å kaste en haug av pund etter. Først må vi spørre Neuer hva han foretrekker, Pund, Dollar eller Euro. Drit i det dytt alt i en tønne og send det over kanalen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Sånn ang i morgen: Rett eller feil å kalle kampen el clasico? Jeg mener feil siden det ikke er seriekampen... Så lenge det er Real Madrid og Barcelona som er motstandere er det el clasico er dette noe du mener eller er det dette som er fakta? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Sånn ang i morgen: Rett eller feil å kalle kampen el clasico? Jeg mener feil siden det ikke er seriekampen... Så lenge det er Real Madrid og Barcelona som er motstandere er det el clasico er dette noe du mener eller er det dette som er fakta? United og City møtte hverandre i FA-cupen. Det blir feil å kalle det for Manchester-derby siden det ikke var seriekampen. ... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Sånn ang i morgen: Rett eller feil å kalle kampen el clasico? Jeg mener feil siden det ikke er seriekampen... Så lenge det er Real Madrid og Barcelona som er motstandere er det el clasico er dette noe du mener eller er det dette som er fakta? United og City møtte hverandre i FA-cupen. Det blir feil å kalle det for Manchester-derby siden det ikke var seriekampen. ... Der står jeg også. Kan ikke huske at RM/Barca i supercupen var el clasico. Ser bare at VG bl.a. kaller det el clasico så jeg bare lurte. For øvrig digg med stream fra US. Sier litt når norsk TV2 har mer reklame i pausen enn det Fox har he he... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 I tillegg spiller INGEN av de nevnte lagene i dag. Artig ikke sant? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 I tillegg spiller INGEN av de nevnte lagene i dag. Artig ikke sant? United spiller, jo Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Vel, det står 0-0. Schalke kan fort score Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå