Old Game Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 OM han drar til Bayern? Hva får deg til å tro at han ville dra til oss? Hvordan er det vår feil? Du trenger ikke å belære meg om noe som helst, så dropp tonen ellers takk. Hva får meg til å tro at han ville dra til oss? Han nevnte tidligere i sesongen at vi var et intressant "reisemål" og at han er smigret over intressen. Det betyr ikke at han ville dra til oss, men det var mulig å hente tyskeren. I følge ham selv var Utd aldri på banen og nå er han mer eller mindre klar for Bayern Munchen. Uniteds spiedere har nok valgt De Gea i steden, noe jeg grøsser på ryggen av. Neuer er sansynligvis verdens beste keeper og kunne vært hentet for en overkommelig penge, syntes du ikke det er kjipt å gå glipp av en slik avtale? Husker du ikke post-Smeiks? Var helt jævlig med Taibi, Barthez, Carroll osv. Det er ingens "feil", men klubben har nok søkt seg inn på feil keeper. Tviler på at Neuer koster Bayern £17m som visstnok er summen United har bydd for De Gea. Nå er det for sent, hadde vi bydd på Neuer tidligere tror jeg tyskeren hadde stått i buret på Old Trafford. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Han sier jo selv at United aldri var aktuelt. Dette sa han vel for noen dager siden. Men det kan jo være programforpliktelse av han å si dette nå når han mest sannsynlig hat signert for en annen klubb. Lenke til kommentar
underdark Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Bra at han ikke blir ødelagt av United, blir spennende å se bayern neste sesong:) 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hvorfor United aldri var aktuelt, sier han vel ikke direkte noe om. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Vi var aldri aktuelle fordi vi aldri la inn et bud eller kunne vise til noe konkret (samtaler ect) og når han nå har blitt enig med Bayern er det naturlig at vi "aldri var aktuelle." Men samme kan det være, it was not to be, som det heter på god norsk. End of Neuer / PS: Wendel(inho) - når skal du gi opp egentlig? Trist. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Bra at han ikke blir ødelagt av United, blir spennende å se bayern neste sesong:) LITE oppfinnsom du er blitt da "Wendel" Trist at vi ikke fikk kloa i Neuer, satan for en keeper. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Nå kan ikkje akkurat dette sjåast utan ei stor klype salt, men det er likevel ikkje sikkert at Neuer ville blitt direkte billig om vi hadde prøvd oss, og spesielt ikkje om det hadde blitt konkurranse mellom oss og f.eks bayern. "Verken Bayern eller Schalke har gått ut og bekreftet at det finnes en avtale om Neuer. Men ifølge Bild økte Schalkes prislapp på Neuer fra 20 til 25 millioner euro i går kveld. Summen tilsvarer 195 millioner kroner." Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) For å være helt dønn ærlig så tror jeg faktisk du har noe å lære av meg Game. Men jeg har ikke kontroll på hva Neuer har sagt og jeg stoler ihvertfall ikke på det avisene skriver. 95% er bullshit Og Barthez var en god keeper og en viktig brikke i mange titler Endret 27. april 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hvor mange store sjanser hadde Giggs i går? På den youtube videoen ser det jo ut som det bare er Giggs som prøver seg Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 For å være helt dønn ærlig så tror jeg faktisk du har noe å lære av meg Game. Som hva da? Nå er jeg spent. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 For å være helt dønn ærlig så tror jeg faktisk du har noe å lære av meg Game. Som hva da? Nå er jeg spent. Man kan starte med å ikke være så fordømt sikker. 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå