Gå til innhold

CL 26-04-2011. Schalke 04 vs Manchester United

The Hoff

Anbefalte innlegg

Kampstart: 20:45

Arena: Veltins-Arena - kapasitet: 62 000

Relevante og ikke-relevante fakta.

- Schalke har kun tatt 7 poeng de 5 siste kampene i Bundesligaen.

- Pave John Paul 2 er æresmedlem.

- FC Schalke 04 fikk sitt navn i 1924, men jeg er litt usikker på hvorfor klubben har et "4" i navnet.

- Jeg har hatt sex med ei tysk jente fra Gelsenkirchen, tilfeldigvis den samme byen Schalke 04 kommer fra.

- Frodo Grodås har spilt i klubben.

Litt om kampen. Jeg tipper vi spiller med den 442-varianten vi har brukt endel i det siste. Dvs. Rooney og Hernandez på topp, hvor Rooney har mye defensivt ansvar. Ellers så tipper jeg Carrick og Park alle blir å se fra start. Jeg håper egentlig at Valencia benkes til fordel for Nani, men har mine tvil.

VDS

Rafael Rio Vidic Evra

Nani Carrick Giggs Park

Rooney

Hernandez

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Schalke høres jo ut til å være helt håpløse i egen serie. Nesten så jeg ikke sier meg fornøyd med uavgjort i morgen.

Schalke har 7 seiere, 3 uavgjorte og 6 tap på eget gress og 4 seiere, 4 uavgjorte og 7 tap på bortebane i årets Bundesliga. Tipper på følgende startellever:

Edwin van der Sar

O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra

Carrick - Ando

Nani - Park - Giggs

Rooney

Håper både Valencia og Nani starter, men tror ikke det. I morgen bør vi skåre minst 2 mål..

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

PIG

Rafael, Evans, Brown, Fabio

Obertan, Gibson, O'Shea, Anderson

Bebe, Owen

Her skal spillere spares til den livsviktige kampen mot Arsenal, ingen skader eller slitasjer på viktige nøkkelspillere må forekomme. Vi husker jo alle Rooneys skade mot Bayern München som kostes oss tittelen i fjor. Så får CL gå som det går, det er bare en bonus og ikke noe viktig uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...