Icetears Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg sitter med ett G19-tastatur, og som de fleste som har det er kjent med de fine mediatastene som er bygd inn på dem. Tidligere hadde jeg ett razer-tastatur med knapper/panel med samme funksjon, de styrer valgt mediaspiller, men med samme problem... Etter jeg har installert spotify, så virker det som programmer overstyrer alt som heter andre mediaprogram og innstillinger som er gjort på tastaturet, til hvilket program knappene skal være knyttet til, ergo - tastene fungerer KUN i spotify, jeg vil at det skal fungere i winamp.. Noen som har samme problemet, eller vet hva jeg kan gjøre foruten å importere musikkmappen min inn i spotify? Lenke til kommentar
claes Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Funker fint i både Spotify og iTunes her, kun litt lugging når begge programmene spiller av samtidig. Så virker ikke som det er Spotify som er problemet ihvertfall. Mener å huske at man måtte aktivere slike universale media knapper i winamp manuelt før Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Men problemet mitt er at det funker KUN i Spotify. Det funker ikke heller ikke i iTunes.. Endret 26. april 2011 av SnapShoot Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Ingen som vet/kan gi noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå