IHASBOKK Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Hei! Jeg er en mann som veier 79kg. Jeg er 1.70 cm høy. Nå vil jeg ned i vekt for å føle meg bedre. Har prøvd før og feilet så håper jeg kan få støtte her inne. Jeg har lyst til å fokusere på gåturer, jogging og fellestreninger, og ha et beskjedent matinntak. Jeg er medlem i student-idrettslag som har fellestreninger. Har ikke lyst til å kjøpe meg tilgang til styrkesenter. Med denne tråden håper jeg å få økt motivasjon og et sted å lufte tunge tanker når motivasjonen er langt nede. Mitt mål er å fullføre et triatlon i Juli. Dette er et triatlon med reduserte distanser Men jeg vil være med på øvre halvdel av resultatlisten. Mitt mål er å gå ned 9 kg på 2 måneder. Da starter jeg. DAGEN: 25/4 VEKT 79 KG. Endret 28. april 2011 av IHASBOKK 1 Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Har spist sunt, mye frukt og grønnsaker. Men har gått ned mye på 3 dager. Håper det stabiliserer seg. Har ikke trent noe særlig. Dag 28/4 76.2 kg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå