Clappy Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Heisann. Har trenet styrke i et halvt år nå ca, og er veldig fornøyd med framgangen. Men nå som musklene mine begynner å vise seg mer, kunne jeg godt tenkt meg å gå opp i vekt. Har derfor begynt å se på kostholdet mitt, og funnet ut at jeg burde spise mer. Noen som har tips til hva jeg kan spise? Alt fra enkle mellommåltider, til større middager settes pris på. Skal også begynne med kostholdtilskudd. Noen som vet hva jeg burde kjøpe? Takker for svar. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Kanskje du kan skrive ned kostholdet ditt over f. eks fire dager, så er det enklere å se om du har vaner/uvaner, hva som kan endres og sånt? Lenke til kommentar
BenjaminGu Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Om du har lett for å gå opp i vekt om du spiser litt mer bør du være forsiktig med hva du spiser. Er du som meg en "hard gainer" så kan du trøkke i deg alt av gode proteiner og karbophydrater og sunt fett dagen lang. Trå til med noen porsjoner ekstra med havregryn, solsikkekjerner og rosiner daglig! Hiv i deg en boks tunfisk i ny og ne (i vann og sertifisert som "ikke delfin-skadelig") Rett etter trening så MÅ du hive i deg en shake med raske proteiner (whey proteiner) og to bananer! Spis en frukt etter måltidene! Prøv dette og se om du ligger på deg! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Nøtter. Uten salt og olje. Inneholder som regel rundt 50-60 prosent bra fett. Lenke til kommentar
BenjaminGu Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Nøtter. Uten salt og olje. Inneholder som regel rundt 50-60 prosent bra fett. Kjempeflott forslag! Nøtter er kjempebra å knaske på om du skal opp i vekt! 2 spiseskjeer virgin olivenolje med kveldsmaten hjelper også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå