Gå til innhold

Fra N900 til Touch, hvilken?

Anbefalte innlegg

Ska bytte ut min N900 og bruker primært Sms og Gps.

Vilka alternativ har jeg da hvis jeg ønsker kun Touch (uten fysiske taster) og ska skrive raskt?

Har prøvd Samsung Wave og syns skjermen er liten så sms blev det ikke noe av..testet Desire men er usikker men da muligens med compakt Qwerty at skrive med i stående. Samsung Galaxy S er den bra eller noen Htc?

Android eller Bada osv bryr jeg meg ikke om..ska kun ha Kalender og Gjøremål og Klokke synligt noe som nokia har.

Gps..den ska virke og kobble seg raskt opp, kan ev. kjøpe route66 eller liknande..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

*kremt*IPhone*kremt*

Var ikke så lenge siden jeg fikk velge meg en ny mobil via jobben, da var egentlig kriteriene hadde jeg ville ha taster igjen på telefonen, da ingenting er kjappere å tekste på.

Men etterhvert fant jeg ut at det ikke fantes noe reelt alternativ med taster som jeg likte og hadde de funksjonene jeg trengte, slo det derfor fort i fra meg og skulle heller da kjøpe den jeg synes hadde best touch.

Etter mye om og men, og en god del testing fant jeg ut som de fleste sier, iphone har best touch(punktum) og valget falt derfor på den.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...