fakkit Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Ja,vil tro at det letteste er å drite i dama inntill videre. Så får vi heller se hva som sjer senere engang. Kanskje vi blir venner igjenn ? Meen slik som de ligger ann nå,så kan hun bare ryke og reise Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Er det nå jeg skal være jævlig ved å spørre hvorfor i grusomme man ikke kan være venner etter et brudd? Har ikke vennskapet en verdi også? Nå har det seg slik at veldig mange velger å bli sammen med noen man ikke har kjent så veldig lenge først, så det blir vel vanskelig å være venner etterpå hvis man ikke var venner før forholdet. Jeg bare tenker at man også blir venner når man blir sammen... Jeg ser i hvert fall på det som uungåelig når jeg blir sammen med noen. Men jeg tenker nok mye ut i fra min situasjon, når det er barn med i bildet så er det et vesentlig større poeng at man er venner etterpå. Dessverre ser jeg at mange oppfører seg som rådene gitt i denne tråden gjelder også for de situasjonene med barn inkludert. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg bare tenker at man også blir venner når man blir sammen... Jeg ser i hvert fall på det som uungåelig når jeg blir sammen med noen. Men jeg tenker nok mye ut i fra min situasjon, når det er barn med i bildet så er det et vesentlig større poeng at man er venner etterpå. Dessverre ser jeg at mange oppfører seg som rådene gitt i denne tråden gjelder også for de situasjonene med barn inkludert. Det som er er at mange vil virke mye snillere, søtere og penere når de først er blitt kjærester, så falmer jo denne interessen til å opprettholde fasaden, og den ''ekte personen'' kommer frem. Jeg mener i hvert fall fast bestemt på at det er det som skjer ofte når man slår opp fordi ''h*n er ikke lenger personen jeg forelsket meg i!''. Når man har barn så har man ett ansvar for ikke bare seg selv men for barnet sitt, så da må man seriøst grow the fuck up og skjerpe seg, hvis ikke for deg selv så for barnet ditt sin skyld. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 hvordan tenker damer her egentlig. eksen min har vært opp og ned 3-4 ganger, hun har forandrett seg og begynt å henge med nye "dårlige" venner. Hun var ei konge jente som elsket meg over alt på jord, senest i forrige uke grein hun fordi hun ville at vi skulle bli sammen igjen, nå er hun maks care. hun sa for 2 dager siden at vis hun savnet meg sykt masse, så kunne vi bli sammen igjen.. i går sendte hun sms og sa at hun ikke savnet meg veldig, tross alt så går vi i samme klasse. Hva er sjansen for at hun kommer til å savne meg 0om 4-5 uker? Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 hvordan tenker damer her egentlig. eksen min har vært opp og ned 3-4 ganger, hun har forandrett seg og begynt å henge med nye "dårlige" venner. Hun var ei konge jente som elsket meg over alt på jord, senest i forrige uke grein hun fordi hun ville at vi skulle bli sammen igjen, nå er hun maks care. hun sa for 2 dager siden at vis hun savnet meg sykt masse, så kunne vi bli sammen igjen.. i går sendte hun sms og sa at hun ikke savnet meg veldig, tross alt så går vi i samme klasse. Hva er sjansen for at hun kommer til å savne meg 0om 4-5 uker? Om hun er så opp og ned,så hadde jeg bedt henne ryke og reise. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Gi faen i henne, dette hørtes ut som noe surr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå