Windoge Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Når du omsider tar telefonen, vær likegyldig. Aldri snakk om å møtes osv. Da går det aldri over. 2 Lenke til kommentar
fakkit Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Skal gjøre mitt beste Lenke til kommentar
fnats Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Synes folk kommer med noen gode tips her... Selv ville jeg ikke hatt noe mer kontakt med hun. Det er ikke lett for deg å komme deg videre om du skal kommunisere og omgåes med henne. Dessuten er hun ikke noe å ta vare på, er utrolig dårlig gjort av henne å gå tilbake til eksen etter så kort tid. Håper du kommer raskt over henne. Lenke til kommentar
fakkit Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Merker faktisk hvor mye bedre ting går, når jeg få slike gode tips som dette her Hjelper endel på at dere sier " Hun er ikke noe å ta vare på" osv. Takk skal dere ha! Jeg vil igrunnen bare komme over denne perioden og komme meg videre i livet .. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det jeg gjorde da eksen slo opp var å slette nummeret hennes, slette henne fra msn og face, og jeg har ikke svart på en eneste melding siden da. Jeg driter i hva hun gjør, jeg driter i hva hun kommer til å gjøre og jeg driter i hele henne. Har ikke hatt et sekund med kjærlighetssorg. Vi var i sammen i to år. Det hele handler om å tenke nytt. Du må forkaste gamle minner og tanker om henne, og du må starte både livet ditt og sinnet ditt på nytt. Nå er det sommer for faen! Damer tar av seg ytterplaggene. Jeg svarte Thomas i en annen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1338125&view=findpost&p=17664613 3 Lenke til kommentar
fakkit Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Ser virkelig fram til sommer og sol ja ! Etter denne dritten her skal jeg vere singel for a long time Har ikke kontakt med henne på facebook eller noe,bare telefon. Men lot vær og ta telefonen istad når hun ringte Lenke til kommentar
Ember Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Mitt synspunkt: Jeg hadde ikke villet ha noen som gikk rett tilbake til eksen hvertfall. Tenker litt sånn, "hvor mye bryr hun seg om deg da"? Gå videre sier jeg! Greit å være venner, men blir vel litt vanskelig å BARE være det hvis du fortsatt har følelser for henne? Desto verre når hun driver på med en annen! Kanskje tenke fremover, hva vil du med livet? Fullføre noen mål etc. Hadde det vært meg, hadde jeg prøvd å finne noe bedre Lenke til kommentar
fakkit Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Ha henne tilbake nå, er igrunnen lite aktuelt. Men følelsene ligger der enda, forsvinner liksom ikke. Men jeg håper for min del at de forsvinner om jeg bare bryter kontakten helt ! Lenke til kommentar
fluff Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ta deg sammen, hun har da ingen grunn til å ikke gjøre akkurat det hun vil når dere har slått opp. Leste ikke hele tråden, men vil bare si at dette var en EKSTREMT naiv uttalelse. Du har tydeligvis ingen anelse om hva TS går gjennom. Føler med deg TS, er i litt samme situasjon selv. Det gjør jævlig vondt. Vit at du ikke er alene. 2 Lenke til kommentar
fakkit Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Var ganske naiv det ja. Er desverre ikke bare og "ta seg sammen" alle tider! Ja,det er en forjævlig situasjon. Men går jo alltids over til slutt.. Men ja,er sykt vondt. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Du burde bryte kontakten Da vil du ikke påminnes alt det vonde. Btw: For ett jævla ludder! Lenke til kommentar
fakkit Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Skal gjør mitt beste ang. bryte kontakten. Men er jæævlig vansklig Lenke til kommentar
ntls Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Har bare en ting å si, men du virker som en smart og fornuftig person og du gjør det allerede: Se fremover, det blir bedre. En smule klisje aktig, men la meg utdype: For hver dag som går, så har du kommet deg litt mer over henne enn dagen før. Det er lite, og du føler deg fortsatt såret og jævlig, MEN ikke glem at du faktisk har blitt bittelitt bedre. Du vet selv hvor fort tiden går, så plutselig er dager blitt til uker, og uker om til måneder og da merker du fort selv hvor mye mer du har kommet over henne siden dagen det ble slutt! Så uansett hvor vondt du har det nå, så er du bedre enn slik dagen var før. Trust me :') Og ja, som allerede nevnt tusen ganger: Glem henne med å droppe all form for kontakt. Ikke en gang sjekk FB hennes eller se på ting som minner om henne i denne perioden 1 Lenke til kommentar
fakkit Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Det som gjør at jeg klarer å se fremmover,og at ting ser lysere ut er pga det dere sier. Takker for mange reale svar ! Skal prøve og se fremmover til sommeren,finne en annen laks i elva og leve livet Lenke til kommentar
NemisO Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Har bare en ting å si, men du virker som en smart og fornuftig person og du gjør det allerede: Se fremover, det blir bedre. En smule klisje aktig, men la meg utdype: For hver dag som går, så har du kommet deg litt mer over henne enn dagen før. Det er lite, og du føler deg fortsatt såret og jævlig, MEN ikke glem at du faktisk har blitt bittelitt bedre. Du vet selv hvor fort tiden går, så plutselig er dager blitt til uker, og uker om til måneder og da merker du fort selv hvor mye mer du har kommet over henne siden dagen det ble slutt! Så uansett hvor vondt du har det nå, så er du bedre enn slik dagen var før. Trust me :') Og ja, som allerede nevnt tusen ganger: Glem henne med å droppe all form for kontakt. Ikke en gang sjekk FB hennes eller se på ting som minner om henne i denne perioden Amen Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Er det nå jeg skal være jævlig ved å spørre hvorfor i grusomme man ikke kan være venner etter et brudd? Har ikke vennskapet en verdi også? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Naiv og naiv. Sannheten kalles det. Det er kun du som kan få deg selv videre, ingen andre kan gjøre det for deg. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 fakkit: Gode ting Du har et godt hodet og et godt hjerte. Fint å se du bruker de fornuftig! iChristian: Vennskap har utrolig mye verdi, det er ikke noe tvil i det. Men når en venn/eks får deg til å føle deg ubehagelig og vondt, og det selv ikke med vilje... så sier det seg selv at det blir følelsesmessig utfordrende å opprettholde som opp i opp gjør mer skade enn godt, er det ofte lettest å droppe den personen ut av ditt liv for godt. Man kan ofte bli venner igjen, men da skal følelsene og ALLE bånd mellom kuttes helt så det kan dannes nye (vennskapelige) bånd igjen. Slik kan ta tid.... ellers skjer det som nevnt i forrige avsnitt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Er det nå jeg skal være jævlig ved å spørre hvorfor i grusomme man ikke kan være venner etter et brudd? Har ikke vennskapet en verdi også? Nå har det seg slik at veldig mange velger å bli sammen med noen man ikke har kjent så veldig lenge først, så det blir vel vanskelig å være venner etterpå hvis man ikke var venner før forholdet. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Er det nå jeg skal være jævlig ved å spørre hvorfor i grusomme man ikke kan være venner etter et brudd? Har ikke vennskapet en verdi også? Nå har det seg slik at veldig mange velger å bli sammen med noen man ikke har kjent så veldig lenge først, så det blir vel vanskelig å være venner etterpå hvis man ikke var venner før forholdet. Ah, sant det også! Det spørs også mye på omstendighetene. Bor man for eksempel i en liten by, eller at dere har mange felles venner og det er uunngåelig at dere kommer til å møte hverandre face to face gjentatte ganger så er det greit å kunne se hverandre i øynene igjen som venner uten at det blir kleint eller sårt. I motsetning til å ignorere hverandre og late som de er usynlig for hverandre, noe som er enda mer kleint og sårt imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå