fakkit Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Etter mye om og men,så slo jeg og min daverende kjæreste opp. Vi begge ble enige om at de funket bedre som bare venner. Jeg har forsatt følelser for dama,og det irriterer meg. Klarer rett og slett ikke og glemme henne. Vi var samboere en liten stund,så jeg er vandt med å ha henne rundt meg konstant. Mitt problem, er at 4-5 dager etter vi slo opp, så bjundte hun og pule på sin gamle ex. Etter det jeg har fårstått,så er di pulevenner nå. Jeg holder på og knekke sammen,og jeg har forsatt følelser for dama, og klarer ikke og glemme henne. Og dette vet hun. Jeg forstod først 1 uke ette vi slo opp,hva som hadde sjedd. Det var da jeg først forstod hva jeg hadde mistet. Noen som kan komme med et synspunkt ? Eller noen som har vert i samme situasjon ? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 At hun har pulevenn er ikke noe du kan gjøre med. Enaste du bør tenke/fokusere på er degselv. Ingen klarer å total glemme EXen etter det tar slutt, men det vil forsvinne sakte men sikkert. Det beste du kan gjøre er å heng med kamerater og ha det gøy. Du er jo singel! Tiden er inne å leve igjen! Lenke til kommentar
fakkit Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Er desverre lite jeg kan gjøre med det ja. Men det ligger i bakhodet mitt hele tiden. Har prøvd og levd livet de siste 2månedene nå,men tenker faen ikke på annet en det der. Går jo utover matlyst og det som verre er Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Skjønner det. Er ikke bare bare å glemme noen særlig når dere har vært samboere. Men nå har hun vist hva slaks dame hun er, at hu gikk rett til en tidligere kjæreste og har nå pulevenn er ikke noe bra dame å bruke tid på. Dette er ei tøs i mine øyner. Tror ikke det er henne/kjærligheten som henger i hodet ditt, men heller det at hun driver med en annen så fort etter deg. Er ikke noe fasit over hvordan å takkle denne situasjonen, men du bør finne noe annet å fokusere på. F.eks sommerferien, planlegg et SUPER ferie med noen kamerater. Det hjelper å forandre omgivelsene dine, lufte ut hode. Endret 25. april 2011 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ta deg sammen, hun har da ingen grunn til å ikke gjøre akkurat det hun vil når dere har slått opp. Lenke til kommentar
fakkit Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Ta deg sammen, hun har da ingen grunn til å ikke gjøre akkurat det hun vil når dere har slått opp. Har jeg sakt hun ikke skal få gjøre det hun vil ? Nei. Lurer bare på hvordan jeg skal glemme en jente som jeg har delt mye av livet mitt med. Samt bodd ilag med. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Har jeg sakt hun ikke skal få gjøre det hun vil ? Nei. Lurer bare på hvordan jeg skal glemme en jente som jeg har delt mye av livet mitt med. Samt bodd ilag med. Du tar deg sammen, rett og slett. Hun kommer mest sannsynlig til å pule på masse andre karer også, men det er lite konstruktivt å henge seg opp i det. 1 Lenke til kommentar
fakkit Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Ta meg sammen, er letter sakt en gjort. Har prøvd dette i lengre tider nå, uten å lykkes noe særlig. Ta meg en lang ferie tror jeg ikke hadde vert og forakte! Lenke til kommentar
storken Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Dropp vennskapet til dama. Det er dårlig gjort å pule rundt slik allerede en uke etter det er slutt. Gjør deg selv en tjeneste, glem kjerringa. Nr2, hat eksen hennes for det det er verdt, dårlig gjort av han også. Dyrk vennskap med de rundt deg, familie og nære venner. Legg også ned tid i selvutvikling. Trening, skole eller kanskje å ta et franskkurs på kveldstid er ting som raskt får tankene bort fra eksen. Det at "hun er singel, hu kan gjøre som hun vil" er greit nok. Av respekt for trådstarter, som venn og ekskjæreste, ville det være naturlig å skjule omgang med andre så tidlig etter et brudd - en reaksjon fra trådstarter er uungåelig. 6 Lenke til kommentar
fakkit Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Takk for et skikkelig svar Storken! Tror det er mye sant i det du sier. Eksen er på hat listen fra før,så de går fint Skal ta det til meg,og prøve og gjøre det beste ut av dette her. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Om det var du som gjordet det slutt så har hun nok gjort dette spesielt for å plage deg ekstra. Uansett så viser det lite klasse å hoppe til sengs med en som hun var sammen med rett før deg såpass tett etterpå (bør jo vente i 2x uker synnes nå jeg). At du må komme deg videre er jo soleklart, men ikke akkurat lett. Ofte er det enkleste å fokusere på ting du setter pris på, om det nå må være Lan spilling med venner , turer ute i marka eller hvilken som helst annen aktivitet som får deg til å slappe av og ikke tenke på henne. Lykke til. Lenke til kommentar
fakkit Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Var begge to som gjorde det,etter mye om og men. Ingen av oss likte det,men de måtte bli slik rett og slett. Så ja,de er ganske råtten gjort av henne synes jeg. Tror jeg tar meg en forjævlig lang sommerferie.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det at "hun er singel, hu kan gjøre som hun vil" er greit nok. Av respekt for trådstarter, som venn og ekskjæreste, ville det være naturlig å skjule omgang med andre så tidlig etter et brudd - en reaksjon fra trådstarter er uungåelig. Det siste der synes jeg er noe bullshit. Det er ikke uungålig å reagere på slikt. Det er forskjellig fra person til person... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Bare å fokusere på andre ting og det som gjorde at det ble slutt. Var selv i et forhold som varte i over 4 år hvor det trolig burde vært avsluttet en stund tidligere med følelsene våre holdt oss sammen (på godt og vondt). Etter det ble slutt fikk jeg et nytt perspektiv på forholdet og innså at dette var det beste for begge, men jeg har fremdeles følelser for dama. Nå selv etter flere damer og over 1 år. Du må bare fortsette, få dagene til å gå. Ang dama så er det likegyldig hva hun har gjort, det kan være flere grunner til at det skjedde og trenger ikke å være med vilje eller tegn på at hun "ikke er den rette". Tilfeldigheter skjer, folk dukker opp på "perfekt" tidspunkt.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Buffy er alltid knallhard, men det som blir sagt er sant. Eksen din kan selvfølgelig gjøre hva hun vil, men dårlig gjort er det selvfølgelig. Du bør i grunn være glad over at det ikke er DU som er pulevennen hennes, for da blir det straks mye verre når hun finner seg noen andre i tillegg til deg. En løsning kan være å kutte kontakten med henne i en periode. Om du vil fortsette å ha kontakt med henne kan du gjøre det på et tidspunkt dette ikke lenger plager deg. Hvem vet, kanskje hun blir å savne deg? Lenke til kommentar
fakkit Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Har ikke tatt kontakt me hun på noen dager nå. Men iløpet av 24timer,so får jeg alletider en telefon eller tekstmelding. Jeg vurderer å bare drite i og svare,regner med jeg skal klare det.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 La henne prøve et par ganger før du besvarer SMS eller tar telefonen når hun ringer. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ikke svar uansett. Ihvertfall ikke før følelsene dine er over. 1 Lenke til kommentar
fakkit Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Skal gjøre mitt beste på og la telefonen ligge om hun ringer Lenke til kommentar
fakkit Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Hittil har jeg unngått 1 anrop ! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå