perrsson Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hei! Spilleren i vår Citroen Berlingo 2003 modell begynner å bli sliten og uten mulighet for tilkobling av USB, minnekort eller AUX vurderes den sterkt å byttes ut. Men Berlingoen er noe sær. Spilleren er todelt, med skjermen oppe ved vinduet og ved rattet er det en liten spak man kan styre spilleren med. Hvordan vil skjermen og spaken ved rattet fungere hvis man setter inn en ny spiller? Noe annet jeg burde ha i tankene? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Kan godt hende du får tak i en overgang for å bruke spaken på en annen spiller. Overgangene er oftest spesifikke for hvert merke. F.eks. en Pioneer-spiller må ha en Pioneer (eller kompatibel) overgang. Jeg bytta ut spilleren i min Toyota og fant en rimelig overgang på ebay som fungerer ypperlig med rattkontrollene. ELlers bør du jo sjekke om standard-spillere i det hele tatt passer. Evt. om du må ha overgangsrammer og nye paneler. Jeg måtte ha nye, originale Toyota-deksler som kosta nesten 1500kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå