whatev3r Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Vet ikke om dette ble postet på riktig sted, men la gå.. Har en Acer Aspire 7738G som slår seg av helt random hele tiden, enten om jeg browser på nettet, ser serie eller spiller spill. Først trodde jeg den ble for varm, men det har skjedd uten at den er noe spesielt varmere enn vanlig. En person sa jeg kunne gå på kontrollpanel, og stille inn "hvilemodus" og slå av skjerm" på alternativet aldri. Trodde det hjalp, but noes. Noen andre forslag? Er DØDSirriterende at den gjør slik. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Skjer det når maskinen går både på strøm og batteri? Lenke til kommentar
whatev3r Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Altså, jeg har alltid laderen i siden den går fort tomt for batteri. Så ja, det skjer MED strøm. Endret 26. april 2011 av whatev3r Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg ville først lastet ned et program som hwinfo32 og sett hvordan alle temperaturene i de forskjellige komponentene oppfører seg (Maskinen kan være full av støv). Er alt normalt her ville jeg kjørt memtest86 for å utelukke RAMen, selv om det er lite sannsynlig at det er årsaken. Det kan og være laderen som fusker. Har du opplevd problemet ditt når du har brukt maskinen uten strøm? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Som sagt kan det være at maskinen er full av støv. Dersom det er tilfelle kan du rett og slett støvsuge den selv. Tror de fleste acere er lette å åpne for støvsuging, har selv gjordt det flere ganger med suksess. Men det er vel strengt tatt ikke noe en egentlig skal gjøre selv, så detsom du er usikker på å gjøre det, bør du nok la være. Men du kan fortsatt støvsuge den uten å ta den fra hverandre, det har jeg også gjordt med suksess. Legger du foressten merke til om den bråker noe særlig? Lenke til kommentar
whatev3r Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Da får jeg ta den med En venn av meg prøvde å skru den av uten hell. Takk så mye! (har brukt sånn bærbar vifte i et halvt år btw, men kan vel fremdeles være endel støv I guess) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå