Gå til innhold

Kamptråd: Blackburn - Manchester City

Anbefalte innlegg

b_22.pngVS b_11.png

Premier League

25-04-11 Kl. 21:00 @ Ewood Park

Vises på: TV2 PL1

Form:

Blackburn Rovers: TTUUUT

Manchester City: TUVTVT

Skader/Suspensjoner/Utilgjengelig:

Blackburn Rovers: Nelsen, Grella, Nzonzi, Santa Cruz

Manchester City: Tevez, Given, Boateng, Richards

Blackburn-Rovers-Christopher-Samba_2502108.jpg

Vil kaptein Samba være den som må ordne opp igjen?

I Desember byttet Venky's manager på Ewood Park for å få mer attraktiv fotball, og en topp-plassering i ligaen. Greit nok Steve Kean spiller til tider sexy fotball, men med det offensive han har kan man ikke produsere et topplag. Kean har så til de grader misslyktes i sitt oppdrag, og supporterne fortviler. Det siste vi supportere ønsker er å rykke ned og mest antagelig bli satt under administrasjon, det er hvertfall mitt verste mareritt.

Derfor kan denne kampen bli veldig utslagsgivende for Blackburn, tar vi tre poeng ikveld kan vi nok engang puste lettet ut. For vi kan ikke fortsette å tape poeng og regne med at alle bak oss gjør det samme. Manchester City tar også denne kampen veldig seriøst, taper de denne kampen kan CL-plassen deres ryke for andre år på rad! Noe som mer eller mindre vil være en katastrofe mtp pengebruken de har!

At deres kaptein og topscorer Carlos Tevez er ute er neppe en fordel for de blå fra Manchester, men de har gode alternativer allikevel! Mest antagelig blir det Christopher Sambas kompis Mario Balotelli som blir å starte på topp, noe som både kan være positivt og negativt.

Jeg håper vi kan få tilbake formen vi har hatt mot storlag som Arsenal og Liverpool i vinter, og la de tre poengene bli igjen på Ewood Park ikveld. Men det blir garantert en kamp om poengene til fløyta går.

Antagelig lagoppstilling:

Blackburn Rovers:

Robinson

Salgado-Samba-P.Jones-Givet

Hoilett-J.Jones-Dunn-Olsson

Rochina

Roberts

Manchester City:

Hart

Zabaleta-Kompany-Lescott-Kolarov

De Jong-Yaya

Johnson-Balotelli-Silva

Dzeko

Mitt tips: 2-2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn det er med lag i motgang. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt akkurat det samme til meg selv, bare for å bli skuffet gang på gang. Bolton er nøkkelmatchen, taper dere der tror jeg selvtilliten er for liten til å slå oss på Upton Park. Wolves i siste serierunde kommer da antagligvis for seint med 35 poeng. Vinner dere mot Bolton, er det en helt annen historie.

Lenke til kommentar

Bolton blir en nøkkelkamp ja. Føler meg rimelig sikker på at det blir tap mot United hjemme og West-Ham borte. Er redd for at kampen mot Wolves kan bli avgjørende. Ulempen der er jo at de har hjemmebane og vil gi alt for fansen. Hater å være innvolvert i nedrykkstriden. Under Hughes og Allardyce var vi et lag som kjempet på øvre halvdel. Gud så mye mer beroligende det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...